823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Skud og fyrværkeritræning Skud og fyrværkeritræning

jeg er så småt begyndt at overveje at forberede punto på nytåret. Og så kom jeg til at tænke på at hun skal jo skudtjekkes på udstillinger. Hun virker på i gen måde skudræd i forvejen, og har lavet noget træning med høje skud og fyrværkeri lyde i fjernsynet og på anlægget. Hun sover/leger bare videre. så overvejer lidt om jeg skal købe 6 raketter til en 50'er og prøve og skyde dem af. Ikke på engang men over et lille stykke tid og evt købe en hundeproppistol til lidt skudtræning?? Hvad mener i om dette og kan i evt hjælpe mig lidt omkring lidt lovgivning synes ikke jeg kunne finde noget.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skud og fyrværkeritræning
  • #1   13. dec 2011 jeg ville passe på med fyrværkeriet i hvert fald.. Min hund han plejer át være helt ligeglad med skud og fyrværkeri, men sidste år et par dage før nytårsaften fyrede mine forældres nabo en raket af, mens milo stod ude i inkørslen med min kæreste, og Milo han kom simpelthen løbende ind i huset hylende, og løb direkte ind under køkkenbordet hvor han sad og rystede 1½ times tid.. der var intet jeg kunne gøre for at distrahere ham, han var simpelthen så ræd, så vi pakkede ham i bilen og kørte hjem i vores lejlighed og der faldt han efterhånden til ro, og han klarede sig også igennem nytårsaften uden det helt store drama, han blev bare indendøre hos mine forældre og kom en gang imellem ud for at se hvad far lavede og han kunne godt stå ved siden af mig i døråbningen og se på raketterne der blev fyret af.. Men den ene gang hvor det skete for tæt på ham der troede jeg virkelig at jeg nu havde fået en totalt skudræd hund for livet..

• #2   13. dec 2011 Alexandra. Planen er at punto er indenfor med enten mig eller manden mens den anden leger skydegal idiot med fyrværkeriet smiley vi er absolut ikke de store krudtmennesker, men det dur bare heller ikke med en skudræd PH/udstillings hund smiley

• #3   14. dec 2011 E anden måde man kan teste det på, er at lave høje lyde med jeres bestik. Måske tabe kniven på gulvet, eller smide den i skuffen.. Hvis hunden ikke reagere, er der er mulighed for at den ikke er skudræd.. Det fik i hvert fald af vide, da vi købte vores jagthud.. Selvfølgelig, gør det, det ikke op imod skud og fyrværkeri.. Men ellers fyr noget af, mens hunden er ide, og ka se og høre det, og derefter stille bevæge jer ud. Husk snoren, og hunden skal selvfølgelig heller ikke stå lige ved siden af raketten :o) Held og lykke med det

Kommentér på:
Skud og fyrværkeritræning

Annonce