{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Fyrværkeritræning giver pote :) {{forumTopicSubject}}

Siden 1. dec. har vi trænet fyrværkeri intenst, ved at en af os skyder af og den anden fodre mad bacon hver gang det siger Bang.

Det har faktisk gjort at Milo ikke reagerer på andet end det der siger virkelig BANG, og det er ikke så meget. Jeg kan rent faktisk kalde ham ind fra haven når det knalder - dog ikke ved første kald, men stadig bedre end før.

Det er så fedt, fordi han er meget mere tryg nu.

Så vi fortsætter det gode arbejde, og går stille og roligt op i antal og styrke, så han forhåbentlig bliver 90% klar til nytårsaften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyrværkeritræning giver pote :)
  • #1   19. dec 2011 Dejligt det kan hjælpe jer smiley

Håber dog ikke at I har naboer i nærheden, det er jo ikke alle der kan få trænet angsten væk. Jeg glæder mig til februar, her er der nemlig fyrværkeri fra slut oktober til slut januar og min hund synes ikke det er et hit...

• #2   19. dec 2011 Har jeg også gjordt..lader min snuse til det før vi skyder det af ,og hører cd et par gange om dagen og for også masser af guf..det er bare skønt at se ,han er mere tryg og ik stresser så meget mere :-))

• #3   19. dec 2011 Vi bor i et villakvarter, så der er naboer overalt.
    - jeg må indrømme at jeg kun tager hensyn til min egen hund. Jeg har så heller aldrig brokket mig over at andre skød af, men set det som et plus, fordi vi så kan træne endnu mere.

Jeg har egentlig ikke tænkt på at lade ham snuse til det... Jeg tør nok heller ikke, for hvad hvis han vil bide i det....

Jeg har lige været ude med nogle små fontæner osv. mens han var alene i stuen med en Buster Cube.
    Min kæreste sagde så at han brummede lidt, så han gik ind i stuen og satte sig ved ham. Det ved jeg så ikke om jeg syntes var det rigtige..
    Jeg tænker om det ikke forstærker hunden i at der er noget galt..

Nå men uanset, så er han meget mere tryg ved det når vi sidder i stuen med ham, og det er der vel ikke så meget at sige til... Lige nu ligger han og sover lodret op af en sofapude smiley
    Så han falder da hurtigt ned igen.

Når vi er nået længere med raketterne, så begynder vi nok at tage knaldperler med på gåturen.
    - han tager det i øvrigt så pænt når vi går tur og de skyder af. Det er så skønt at se.

Kommentér på:
Fyrværkeritræning giver pote :)

Annonce