{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.439 visninger | Oprettet:

Langeland. {{forumTopicSubject}}

Hej alle samme.

Jeg ville hører om der er nogle herinde på som bor på Langeland?? Nærmere Sydlangeland, og som evt kan anbefale en god Agility klub?? Vi er nemlig selv lige flyttet til Humble, med vores dejlige hunde og jeg har selv løbet agility i 13år og gerne vil fortsætte. Dermed søger jeg/vi evt også nogle nye venner, hvor man kunne have samme hobby - det kunne være rigtig hyggeligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langeland.
  • #1   4. feb 2012 ud fra hvad jeg har hørt i min omgangskreds om hvad der er af muligheder for hundetræning på langeland, jeg vil tro du skal kontakte enten DCH langeland eller krydse broen og træne i DCH Svendborg eller under DKK i Svendborg

• #5   5. feb 2012 Mange tak alle samme.

Ja, havde godt tænkt på Dch Rudkøbing, har også haft kontakt med en af trænerne. Skal bare lige have fundet ud af at komme frem og tilbage da vi pt ingen bil har selv. Derfor jeg lige ville hører om der evt var nogle der kendte nogle smiley Bor selv lidt udenfor Tryggelev.

• #6   5. feb 2012 Velkommen til øen ;o)

Det er en af de ting, man skal vænne sig til som tilflytter - det er de færreste ting, der er lige om hjørnet.

Du finder næppe noget tættere på end Rudkøbing :o)

• #7   5. feb 2012 Mange tak smiley Men ork ja, det er vi van til fra Lolland af, der er heller ikke lige nået om hjørnet smiley

Kommentér på:
Langeland.

Annonce