{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Aktiveringslejetøj til Hele dagen/ Alene hjemme. {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har en labrador retriver på 9 mdr. Vi har læst alt om alene hjemme træning og tog fri i fire uger, hvor vi stille lærte hende at være alene. Men hun begyndte at bide i fodlister og vægge. Nu er vi så startet forfra med alene hjemme træning. Nu har hun bare hele huset istedet for et mindre sted som vi havde fået anbefalet. Hun har masser af lejetøj med hendes foder i og godbider og tyggeben. Men stadig søger hun ud i det samme rum og bider i vægge og fodlister. Vi har prøvet med diverse spray der lugter grimt og chili som vi blev anbefalet, men hun er ligeglad.
Jeg tror det bunder i kedsomhed og måske lidt angst for at være alene hjemme!
Har i nogen ideer til hvad jeg skal gøre? Jeg har Set et man kunne købe en maskine der med tidsinterval spyttede noget lejetøj ud. Er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en? Jeg har søgt på nettet,. men har ikke selv kunnet finde den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiveringslejetøj til Hele dagen/ Alene hjemme.
  • #1   6. feb 2012 Når hun søger til samme rum og bider i listerne, er det formentlig blevet en vane for hende. Prøv at give hende nye rutiner. Gør tingene omvendt.
    Gå en rolig tur om morgenen, indlæg søgeøvelser, sporøvelser og opgaveløsning på turen. Så er hunden luftet af og er samtidigt træt mentalt. Det er alfa og omega for at alene-hjemme-træning kan lykkes.
    Gå først fra hunden min. 20 min. efter gåturen med øvelserne. Hunden skal være helt rolig når I går.

På ebay har jeg set de maskiner, der spytter legetøj eller en Kong ud. jeg synes personligt at hunden skal lære at være rolig når mor og far er væk. Giv den et frossent marvben, som holder den beskræftiget i 30 min. Derefter burde hunden være så træt, at den vælger et sovested.
    Luk af til det rum, hvor den øgelægger listerne. Bryd vanen.

held og lykke.

• #2   6. feb 2012 Jeg havde i dag prøvet igen og sprøjte sådan noget gå væk hund på.. Så nu har hun bare fundet nye steder og æde vægen. Så det gør det nok værre hvis jeg lukket døren til bryggerset som er hendes favorit sted og æde væg.. Men tak for dine gode råd, jeg vil prøve at lave noget mere om morgenen..

• #3   8. feb 2012 Jannie > Vi har samme problem med en af vores hunde, hun æder også alt hun kommer i nærheden af....og så det ligemeget om du har stimulleret hende mentalt og fyssisk og helt nede på jorden før man tager hjemmefra .....hun kan også gøre det med det samme hvis man lige er 1min ude for at smide skrald ud fra spraldespanden .....hun er SÅ irriterene:(

Kommentér på:
Aktiveringslejetøj til Hele dagen/ Alene hjemme.

Annonce