pack bonding/noget i samme stil i Jylland Syd/Fyn? pack bonding/noget i samme stil i Jylland Syd/Fyn?
Hej
jeg er fuldstændig forgabt i Lise Lindegaard Andersens "Pack Bonding", hvor udganspunktet er at hunden ikke skal opsøge andre hunde og mennesker medmindre fører giver tilladelse. Har været til et foredrag/kursus med hende og er helt sikker på det er de principper jeg gerne vil træne mine hunde ud fra... Men der er dælme langt(og dyrt med broafgift) fra Fredericia til Sorø for at træne hund.
Så tænkte om nogen kender til nogen i Jylland eller på Fyn (helst max en times kørsel fra Fredericia) der underviser ud fra samme principper?
Jeg er ved at brække mig over "du skal bare være mere spændene end de andre hunde", "bare gå væk så kommer han nok efter dig om lidt" osv. Har de sidste måneder arbejdet i lang snor med min 2årige hund, men jeg har virkelig brug for instruktion og støtte for at vide óm jeg er på rette vej. Mit største problem er uhensigtsmæssiig træning i de første år jeg havde min hund (og at han ikke er godbids/bold-interesseret så klikkeren som ellers er min ven, ikke fungerer). Men så må man jo rette op på fejl40 nu hvor føreren (mig) er blevet klogere
nogen som kender en eller anden som kan træne mig i noget lignende det Lise Lindegaard Andersen (SOR hundeskole) intruerer i?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
pack bonding/noget i samme stil i Jylland Syd/Fyn?