{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.007 visninger | Oprettet:

Mops i svømmehal- kan jeres svømme..?? {{forumTopicSubject}}

Imorgen skal jeg Endelig afsted i Svømmehal med Tulle..

Tulle har prøvet sidste år at gå ud i vandet ved stranden men render ind når hun ikk kan bunde længere, så jeg vil gerne se om hun kan lærer at være tryg ved vand og lærer at svømme...

Har set få billeder med mopse i vandet, så ville lige
af ren nysgerrighed høre om jer med mopse har haft jeres med ude at svømme, om de kan finde ud af det og kan li de..???

Jeg skal i KB hundesvømmehal i skælskør hvor Stine får "æren" af at hjælpe med at få Tulle i vandet smiley

http://www.kb-hundesvoemning.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mops i svømmehal- kan jeres svømme..??
  • #1   31. maj 2012 Samson er ikke fantastisk glad for dybt vand men går jeg ud så følger han efter mig - og ja, svømmer smiley men han nyder langt mere at soppe rundt så det nøjes vi med.

• #2   31. maj 2012 http://www.flickr.com/photos/street-frey/7141301705/in/set-72157628150685939/lightbox/
    - godt nok ikke helt ude og svømme her...

Altså - efter snart 2 1/2 år har pølsen her eeendelig fundet ud af at vand ikke er farligt *G*
    Før i tiden kunne hun da godt soppe lidt rundt, men hun gik ofte lidt i panik hvis hun kom for langt ud smiley
    Nu er hun meget mere rolig og springer selv gladeligt ud smiley

Håber du kan få fanget lidt billeder også - kunne være skønt at se ! :))

• #4   31. maj 2012 Nååeee det nogle søde billeder og videoer smiley

Tulle var for FØRSTE gang i meget lavet vand i badebassinet
    sidste år og løb ud i vandet men ind igen når hun ikke kunne bunde
    og sådan gjorde hun flere gange...
    Så tror gerne hun ville have kommet ud til os men hun kunne ELLER turde ikke...

I år har hun også været i lavt vand i badebasinet i haven og nu håber jeg så hun kan lære at svømme i svømmehallen så hun kan komme med os i vandet ved stranden i år og få mere glæde af badebasinet i haven når det varme...

• #5   1. jun 2012 Slet ikke flere mopsejere har nogen erfaringer at dele..??

• #6   1. jun 2012 åh jeg får så dårlig samvittighed

for sidst jeg var på hundestrand med Verner,var for 2 år siden.Og-ja han soppede lidt i vandkanten.

Men jeg,orker ikke at,tage til stranden,i stiv blæst,og sommerkulde,og slet ikke at svømme med ham,når vandet ikke er mere end ca.15-16 grader varmt.Det skal mindst være ca.20 grader,før jeg dypper tæerne i vandkanten,og jeg tror han har det på samme måde, håber jeg.

dårlig samvittighed
    .Men jeg og min hund,skal altså med tog,for at komme til vand,og hvis vi tager os en dukkert,i koldt vand,og det samtidigt blæser(hvad det jo altid gør her i d.k.),og nå vi så skal vente på tog,så vil vi jo dø af kulde,inden vi kommer hjem..
    Er det ikke en meget plausibel undskyldning for IKKE at,tage til stranden.??

hilsen
    vibeke verners "oppasser"

• #7   1. jun 2012 p.s

Så,jeg ved faktisk slet ikke,hvordan han vil reagerer,ved at komme ud på dybt vand,og svømme.
    Når det er varmt,har jeg altid koldt vand med på flaske,som jeg hælder over ham,og det nyder han (tror jeg)

• #8   1. jun 2012 Altså hvis han nu godt kunne li at bade ved stranden- behøver du jo slet ikke med ud i vandet smiley
    Så kan du måske kaste noget derud han kan hente- som er muligt for ham at have i munden nu mopsen ikk har så stor en mund nytter en stor kæp feks ikk smiley

Vi er heller ikke ret tit ved stranden for vi bor vel omkring 25min væk derfra i bil og ja, det gør bare at man ikke liiige kører ned og går tur der så tit...

Men nu må vi se hvad hun siger til at være i svømmehallen idag smiley

• #9   1. jun 2012 tulle mopse ejer

ja-helt fint med en pind i vandet hæ-hæ

hvad nu hvis han ikke gider hente den ;;og vandet kun er 16 grader.og der er høje bølger,og min lille varme forvænte mops,ikke kan komme ind selv,skal jeg så,halvgamle mopseejer,ud i "bølgen den blå",for at hente ham ind.
    Og,så stå ved stationen(klampenborg),frysende,begge to."no way"..

1000 tak for dit gode råd.
    Nej-du,tror Verner og mig,starter med soppebassinet på Bellahøj.
    Så,kan vi også komme hurtigt hjem,hvis der kommer "sommersne"

hilsen

vibeke og mopsen

• #10   1. jun 2012 Øhmm jeg skrev det ikke skulle være en kæp smiley

Du skal selvfølgelig købe redningsvest til ham smiley
    Tror nu sagtens hunden kommer ind igen smiley især hvis der
    er godbidder som lokkemad thihiih..

Tænk på alle de hunde der bader i vandet- de lige glade med om vandet er for koldt til os mennesker..

Men det jo helt op til dig- var bare et venligt råd smiley

Det gik rigtig godt med tulles første svømme lektion...
    Hun var glad for vandet og blev øvet i at være glad for at gå lidt ned ad rampen og lærer svømme bevægelser med benene med støtte under krop og hoved- med redningsvest på-
    kun meget kort stykke og hun nød det virkelig..
    Glæder mig til næste lektion der smiley

• #11   14. jun 2012 jeg prøvede at lade min flemming svømme i en pool. men konstaterede hurtigt at han skulle have redningsvest på hvis han skulle prøve det igen smiley for da jeg satte ham ned i vandet begunde han godt nok at svømme. men sank langsomt til hans hoved var under vandet. så måtte jeg løfte ham op smiley

Kommentér på:
Mops i svømmehal- kan jeres svømme..??

Annonce