{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.422 visninger | Oprettet:

Min hund knurrer og bider ud efter mig {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Er ny her og er egentlig kommet hertil for a få hjælp med et problem. Min Cavalier King Charles tæve på 5½ år er sød, kærlig, lydig, rolig og en fantastisk dejlig hund, MEN når hun har noget i munden der kan spises (døde dyr, størknet afføring, griseøre etc.) kan jeg ikke få det fra hende uden "kamp".

Når jeg ser hun har fundet noget, kommer hun som regel luntende stolt hen mod mig med det. Jeg nærmer mig med glad stemme og prøver så vidt muligt at signalere at det ikke er en kamp. Så prøver jeg stlle og roligt at få lov at holde på tingen. Det er så her det går galt.... Fra det ene sekund til det andet bliver hun overtaget af instinkt eller sådan noget. Hun stivner, begynder at ryste og bliver lidt fjern i blikket. Jeg holder bare i tingen og siger "tak". Så begynder hun typisk at knurre og prøve at vride tingen ud af min hånd. Efter 7-90 minutter (ja jeg har siddet 1½ timemed hende en gang...) slipper hun taget og nogle gange - som i dag - bider hun ud efter mig eller tingen. Jeg bliver altid lidt bange og skide vred, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal reagere for at få det bedste ud af det. jeg vil jo gern have at hun oplever succes for at slippe tingen, mn jeg vil jo ikke rose hende for at bide mig. HVAD GØR JEG??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund knurrer og bider ud efter mig
Kommentér på:
Min hund knurrer og bider ud efter mig

Annonce