Hunde Bootcamp / Træn min hund for mig - søges {{forumTopicSubject}}
Ja ja, inden i starten heksejagten, så lad mig lige forklare mig selv..
Jeg leder efter et sted/en person man kan sende sin hund til for en sum penge og få den veldisciplineret og lydig tilbage igen..
Jeg ved godt det lyder som en tegnefilm, men jeg ved der rent faktisk er folk der gør dette og jeg leder efter en i Jylland, gerne Nordjylland..
Sagen er den at jeg har en tæve på nu 6 år som kort sagt hører som en dør.. Vi har tidligere trænet hende og hun har kunne hendes kommandoer til UG, men som tiden er gået er det ligesom om hun har glemt mere og mere af hvad hun har lært og nu er det som om (hvis hunde da ellers kunne) at hun giver mig fingeren så snart jeg beder hende om noget..
Jeg ved GODT jeg selv burde begynde til noget intensiv træning med hende, men sandheden er den at jeg har overtaget et værtshus og har en begyndende depression, så jeg har hverken tiden eller overskuddet til at træne med hende..
Og da jeg ikke ønsker at aflive en ellers sund og rask hund grundet MINE fejl som leder og heller ej ønsker at viderebringe hende til et nyt hjem med de problemer hun har og risikere hun derved bliver kastebold, har jeg brug for hjælp til at en anden kan træne hende..
Jeg ved godt jeg bagefter skal have sat mig i lederskabsrollen og dermed alligevel skal igennem træning med hende, men dette kan gøres hjemme og kræver efter min mening knap så meget hvis hun allerede har fået genopfrisket sine kommandoer og sat sig i respekt for andre, for pt er der ingen hun gider lystre..
Så kender i en, som kender en, eller er i selv sådan en, så giv mig gerne en melding.. Sure maveopstød og kloge hoveder bedes undlades i denne tråd, så kan i i stedet oprette jeres egen og brokke jer det.. På forhånd mange tak..
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 4 Svar: 40
PS. Det er i midtjylland nær Give.
PSS. Der er nogle som kører helt fra Tønder for at træne hos hende.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 5 Emner: 4 Svar: 40
Hunde Bootcamp / Træn min hund for mig - søges