{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

LP fravælge spring {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at lege lidt med tanken om for sjovt at stille op til LP1 med min Mastiff Bertha.. Vi har siden hun har været hvalp trænet LPs program stort set, og tror sagtens vi ville kunne klare prøven på nær én sted..
Det er springet.. Hun skal ifølge reglerne springe 60 cm, og det har vi for det første ALDRIG trænet, og jeg vil helst ikke begynde at træne spring med en 70 kg tung Mastiff på 1 år der langt fra er udvokset...

Kan man godt sige til dommerne, at man ikke ønsker at springe med sin hund??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LP fravælge spring
  • #2   19. jul 2012 Ja, du kan sagtens vælge at spring øvelsen over. Du kan også træne øvelsen ind på helt lavt spring på fx. 10-15 cm og så kun springe de 60, når du er til prøve? Det er jeg sikker på ikke vil kunne skade din hund smiley

• #4   19. jul 2012 Tja.. Måske træne i en lav højde...Pt. springer hun ingen vegne.. Hun tager en pote af gangen og går ind over uanset højde, men har som skrevet heller aldrig trænet spring med hende..

MOn hun får point hvis hun ligeså fint går ind over og ellers sætter sig på plads som hun skal?? haha

• #5   19. jul 2012 Ja, du vil også få lidt point, selvom hun "går" over. Hvis hun reagerer på din spring-kommando, bevæger sig frem før dig, og går pænt ind på plads - så vil du kun blive trukket for hastigheden smiley

• #7   19. jul 2012 Én af mine hundevenners hund var en periode bange for apportbukken - så der sagde hun altså til prøver, at hun valgte at springe øvelsen over. Så fik hun bare sit "nul" og gik videre til den næste smiley

• #8   19. jul 2012 Karia: Smart.. Det må være det vi gør... smiley
    Men ellers så må jeg jo bare sige spring og bevæger hun sig ikke, er det jo også fint :-)... Så må hun bare være ekstra god til de andre øvelser..

Kommentér på:
LP fravælge spring

Annonce