{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

vild når vi får gæster {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig, min hund bliver mega ivrig, glad og hopper op af vores gæster og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre ved det da jeg ikke rigtig synes noget virker - nogle som har nogen gode råd eller hvordan jeg skal træne ham så han stopper med det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vild når vi får gæster
  • #1   20. sep 2012 state ham med at lære han skal være på tæppet når der kommer gæster og hvad et nej betyder. så mener jeg resten kommer smiley
    ang: nej kan det trænes med godbider. smid godbider på gulvet. nogle enkelte sætter du foden over og siger nej. når han stopper med at krasse på din fod og kigger dig i øjnene siger du værsgo. til sidst skulle du kunne sige nej uden at sætte foden over.
    Tæppet: beløn ham hver gang han er gået på tæppet hvor han går der hen, og lær ham han først på gå når du siger fri. kort tid af gangen...
    Det er vel en start..
    Mvh. Line

• mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #2   20. sep 2012 hej
    vi havde en der gjorde det samme.
    først kom han i snor til folk havde hilst men hjalp ikke rigtigt.
    men da jeg satte en hylde op uden for lågen med snollllll i en bøtte og sagde til vores gæster at de skulle ta nogle i hånden når de kom og træne sit mm i et par minutter hjalp det og ja skålen står der stadig efter 3 år.

• #3   20. sep 2012 Vi havde samme problem, og synes vores tæve gav alt for meget lyd fra sig, når det bankede på.
    Vi har så vendt det til, at hver gang der banker på døren, skal hun sætte sig op i sin kurv smiley Og hun før først fri kommandoen når gæsterne er kommet ind, og hun er slapper af.

• #4   20. sep 2012 mange tak for jeres svar, jeg vil gå igang med at øve så han kan være i sin kurv når der kommer gæster smiley

Kommentér på:
vild når vi får gæster

Annonce