558 visninger
|
Oprettet:
Problem...hunden gør!! Hjælp {{forumTopicSubject}}
Min dejlige hun hund på 6 år er en perfekt hund. Bortset fra at hun gør helt sindsygt når der kommer biler i indkørelsen, ringer på døren osv. Det er iorden hun lige gør for at sige der kommer nogen men problemet er hun er næsten umulig at stoppe igen. Man kan se hun godt ved hun ikke må men hun gør alligevel.
Jeg har prøvet alt. Træning med at banke på dør og ringe på døren og give godbidder imens. Har prøvet at få hende til at blive i hendes stol, ja har prøvet så mange ting men ingenting har virket.
Er der nogle som kan hjælpe?
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 335
Der kan være rigtig mange andre ting tilknyttet dette så jeg ville nok finde en prof til at hjælpe der.. og vil den tage guffer overhovedet når du har trænet dette?
Har arbejdet med bla islandske fårehunde som også er en gøende race og er da endt med at få stoppet adfærden men det kræver rigtig meget arbejde og ikke kun lige i denne situation men også i mange andre.. og hvis hunden jo er stresset så hjælper det ikke at træne mens den jo kører højt.. så der kan være mange ting der skal afhjælpes før man kan arbejde med det egentlige træningsproblem..
mar 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 125 Svar: 638
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 62 Svar: 235
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
Hunden gør for at fortælle der er nogen, og ignorere man, vil hunden blive ved ind til flokføreren (ejeren) har hørt dem, og skælder man ud bekræfter man hunden i at det er farligt.
Ros i stedet for hunden (Bare med ord), så den ved at den er blevet hørt, og "tag over" bagefter. (Kig om der er nogen, og gå så ind igen.)
Problem...hunden gør!! Hjælp