{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Problem...hunden gør!! Hjælp {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hun hund på 6 år er en perfekt hund. Bortset fra at hun gør helt sindsygt når der kommer biler i indkørelsen, ringer på døren osv. Det er iorden hun lige gør for at sige der kommer nogen men problemet er hun er næsten umulig at stoppe igen. Man kan se hun godt ved hun ikke må men hun gør alligevel.
Jeg har prøvet alt. Træning med at banke på dør og ringe på døren og give godbidder imens. Har prøvet at få hende til at blive i hendes stol, ja har prøvet så mange ting men ingenting har virket.

Er der nogle som kan hjælpe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem...hunden gør!! Hjælp
  • #1   10. okt 2012 Hvad er det for en race?.. Der er jo nogle racer der er opdrættet til at gø;-)

Der kan være rigtig mange andre ting tilknyttet dette så jeg ville nok finde en prof til at hjælpe der.. og vil den tage guffer overhovedet når du har trænet dette?

Har arbejdet med bla islandske fårehunde som også er en gøende race og er da endt med at få stoppet adfærden men det kræver rigtig meget arbejde og ikke kun lige i denne situation men også i mange andre.. og hvis hunden jo er stresset så hjælper det ikke at træne mens den jo kører højt.. så der kan være mange ting der skal afhjælpes før man kan arbejde med det egentlige træningsproblem..

• #2   10. okt 2012 Nogen siger at man skal lærer hunden at kunne gø på komando for så kan du bruge det til at stoppe hunden igen? Jeg er selv ved at træne kærestens hund til ikke at gø sårn når hun er ude ved mig.. og det er blevet meget bedre..

• #3   10. okt 2012 Hvis det er den sort hund på galleriet så er det en blanding mellen labrador formel 1 og kleinermunsterlænder. Måske fordi det er 2 jagt hunde? Jeg ved det ikke skal ikke gøre mig klog på det?

• #4   16. okt 2012 Hvad med at rose hunden for at udføre en ganske naturlig adfærd?

Hunden gør for at fortælle der er nogen, og ignorere man, vil hunden blive ved ind til flokføreren (ejeren) har hørt dem, og skælder man ud bekræfter man hunden i at det er farligt.

Ros i stedet for hunden (Bare med ord), så den ved at den er blevet hørt, og "tag over" bagefter. (Kig om der er nogen, og gå så ind igen.)

Kommentér på:
Problem...hunden gør!! Hjælp

Annonce