{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

juhuu! :D {{forumTopicSubject}}

I mandags kom jeg i snak med en tidligere registreret shweisshundefører, jeg har længe drømt om, at gå spor med den sorte, men har ikke rigtig kunne komme i gang.
Så onsdag fik vi taget mål til sele og bestilt en 10 meters line, det hentede vi fredag. Færtsko blev indkøbt brugt, og 1 liter blod. Klove havde jeg i fryseren smiley Sammen med færtskoene fik jeg en bog.
I dag skulle det så være - så kl 9 var jeg færdig med at lægge et 50 meter spor, udelukkende på blod smiley
(hunden har så gået nogen slæbe spor inden)

Og da klokken blev 12, skulle vi så se om jeg har kunne formå at lægge et godt spor.
Og sørme om han ikke ligeså fint finder "anskudssted" og går det første stykke rigtig flot, så kommer der noget forstyrrelse (der kom moutainbikere forbi da jeg lagde det) så der var ti meter som var lidt svage, men resten gik han super flot, i et godt tempo, og fandt "sårleje".

Så her er hænderne oppe og vi glæder os til i morgen smiley Derudover er han bare blevet så dejlig rolig og fokuseret når vi træner, i hvert fald når man tænker på han er ½ år :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  juhuu! :D
Kommentér på:
juhuu! :D

Annonce