{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har det her problem, og jeg ved godt at det er min skyld, men.
jeg købte min Labrador her sidste år og 2 måneder efter flyttede jeg til Tenerife hvor jeg stadig bor (kan ikke tale Spansk). Problemet er at min hund er overdrevet tosset med andre hunde, hver gang han ser en hund når jeg går tur med ham begynder han at pive og prøver at gøre alt for at komme nærmere den anden hund. Det ser meget voldsomt ud så folk bliver forskrækket over det og klager. Da han var i Danmark var han tit sammen med andre hunde? kan det være det? han plejer altid at komme og lystrer når jeg kalder på ham, men i dag slap jeg har fri på en stor mark hvor han kunne løbe osv. men så kom der en anden hund, og han løber direkte mod den, jeg kalder på ham, og da han ikke lystrer råber jeg efter ham, han var ligeglad og løb hen til hunden hvor damen som gik med den blev ret forskrækket over den store hund som kom. kom med nogle gode råd til hvad man kan gøre, og hundetræning er ikke noget der rigtig findes på Tenerife. smiley

Mvh. En ivrig mand.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp?
  • #1   11. mar 2013 Hvis han tidligere har fået lov til at hilse på alle i har mødt så kan det sikkert godt være derfor. Prøv at få hans fokus INDEN han bliver for optaget af den anden hund. Og så fylder du bare godbidder i ham så længe han ser på dig. Måske skal du starte på laaaang afstand af den anden hund og så gradvist nærme jer. Det er sikkert for svært hvis den anden hund er for tæt på.
    Og så skulle du måske lære spansk når nu du bor i landet smiley
    God arbejdslyst smiley

• #2   11. mar 2013 Hold ham i snor til du kan kalde ham til dig HVER gang. Tag evt. en lang line på ham og træn ham i indkald. Massere af ros når han kommer hen til dig.

• #3   11. mar 2013 Hvor gammel er han? Og ja,i snor og træn indkald. Masser af ros når han kommer.Gør dig sjov så du fanger hans opmærksomhed,og tag rigtig lækre godbidder til hjælp.

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   11. mar 2013 tak for svarene alle sammen. han er 13 måneder.
    så godbidder er svaret smiley

Kommentér på:
Hjælp?

Annonce