{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.738 visninger | Oprettet:

Hundetræning Vestsjælland? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle! smiley

Vi har nu fast besluttet at Aslan er nød til at starte til hundetræning så han kan finde ud af at andre hunde i snor altså ikke er farlige.
Men nu er problemet så lige at vi skal finde frem til et godt sted at træne! smiley Så jeg ville hører om der er nogen der kender til et godt sted på vestsjælland? (Nær Ruds Vedby)
Da han var lille prøvede vi i Gørlev men det sted var vi ikke helt tilfredse med.
Det skal være et sted hvor der IKKE bliver brugt kvælerhalsbånd, hvor han altså kan træne i sin almindelige gåsele.
Og så ville det også være stort plus hvis det var et sted hvor der ikke bliver brugt klikker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetræning Vestsjælland?
  • #2   15. mar 2013 Sorø er tæt nok på, og næstved.. tja det kunne jo gå hen og blive nødvendigt hvis det var det bedste sted smiley Men såvidt jeg kan se startede hun hold op i starten af Marts så der kommer nok ikke nyt hold lige med det samme smiley

• #4   15. mar 2013 Venter lige og ser om andre har nogen gode steder, ellers prøver jeg at ringe til hende senere smiley

• #5   15. mar 2013 Hvorfor ikke klikker?

• #6   15. mar 2013 Ja, jeg er lige startet op med de nye hold, og starter igen første weekend i maj.

• #7   15. mar 2013 Jeg har kun hørt dårligt om klikkertræning.
    Men jeg er dog villig til at prøve det hvis der ikke er andre muligheder smiley

• #8   15. mar 2013 Lise; Nu hvor du selv er herinde vil jeg da lige høre om der overhovedet er nogen chance for at få "rettet op" på en Samojede på 15 måneder der ter sig noget så grusomt når han passere andre hunde i snor? Jeg tror sådan set han er angst efter en tidligere oplevelse han har haft, og frygter sådan at det ikke kan rettes op..
    Men af hvad jeg kan læse på din side lyder det jo super, så det kunne være vi bare skulle vente til Maj og så starte op med ham der smiley

• #9   15. mar 2013 Jeg anbefaler bestemt også SOR hundeskole - at begynde der har gjort en kæmpe forskel for min hund og jeg.... smiley

• #10   15. mar 2013 Bodil

Jeg skal ikke svare for trådstarter, men der er mange, som finder dét at skulle bruge en klikker for u-handigt og besværligt, og man KAN jo altså godt træne uden.

Personligt er jeg ikke skrap til at finde plads til klikkeren. Jeg synes, den ofte er i vejen, men jeg bruger den alligevel ved visse øvelser og i visse problemstillinger.
    Jeg "mund-klikker" til gengæld.

I min træning fortæller jeg om brugen af den og jævnligt afholder jeg workshops i klikkertræning for dem, som er interesserede, - men folk må selv om, hvorvidt de vil indarbejde den i træningen eller ej.

• #11   15. mar 2013 Amanda P

Ja, det er bestemt muligt. Som jeg plejer at sige, så er hunde intelligente og meget kommunikative, så hvis vi får lært at kommunikere rigtigt i HELE omgangen med vores hund, så vil hunden også ændre sit udtryk.

• #12   15. mar 2013 Det lyder jo fantastisk! smiley men er det pack bonding eller almindelig træning der er nødvendigt? Var inde og kigge og fandt en artikel med en anden samojede med nøjagtig samme problem som havde gået til pack bonding. Men er det også over flere gange eller er det noget der kun vare 1 dag? Har aldrig hørt om det før nemlig smiley

• #13   15. mar 2013 Tror vidst jeg har misforstået det hele hele smiley men ihvertfald er jeg ret sikker på at vi melder os til maj holdet smiley

• #14   15. mar 2013 Jeg kalder jo den måde, som jeg træner på for "Pack Bonding". Det er med andre ord min måde at træne "almindeligt" på.

• #15   15. mar 2013 Ja det fandt jeg ud af, blev bare lidt forvirret da jeg så der var heldags pack bonding den 20. Maj. Men det lyder fantastisk, vi melder os til så snart det er muligt smiley

• #16   15. mar 2013 Ellers er der også det her, LIllen hun er ikke helt tosset.... smiley

Også tæt på Ruds-Vedby....

http://hunde-kurven.dk/

• #17   15. mar 2013 Tusind tak smiley Vi er dog fast besluttet på at tage ud til Lise, da vi kunne se på hendes side at hun tidligere har haft med en samojede afgøre med nøjagtig samme problem smiley

• #19   17. mar 2013 Jeg istemmer - tag ud til Lise. Det kommer du ikke til at fortryde smiley

Og god træning med din hund. Det er dejligt, at du gør noget ved problemet og søger hjælp smiley

• #20   17. mar 2013 Det er også fast besluttet at vi skal derud. Skulle have meldt mig til i fredags men kom fra det igen, og har så været væk her i weekenden.
    Men vi starter derude og glæder os rigtig meget til at få ordnet problemerne med ham smiley

• #23   23. mar 2013 Som skrevet længere oppe skal han ud hos Sor hundeskole, og er også idag meldt til smiley

Kommentér på:
Hundetræning Vestsjælland?

Annonce