510 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lydighed af hvalp Lydighed af hvalp

Hej alle

Jeg har fået en rigtig skøn sort/brun labrador hvalp , han er simpelthen en for sig selv , han lyster ok på sit navn , det skal dog siges han kun er 8 uger og 1 dag så der er masser tid endnu , men vil rigtig gerne træne hans navn , altså lydighed ,

Og derfor spørg jeg jer kloge hunde mennekser , hvordan og hvad kan jeg træne så han lystre bedre på hans navn , og er der andet som i mener kunne være vigtig i den første fase , jeg har selfølgelig arbejder med at sætte på huk og så kalde hans navn og så rose ham hvis han kom , mn er der andre spændende måder

Mvh Kasper & Rikke

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lydighed af hvalp
  • #1   10. apr 2013 Belønning for ønsket adfærd er veje frem.
    Beløn når han reagere på hans navn, og ignorer ham hvis han ikke kommer.
    De første uger i har ham (Fra han er 8 til 12 uger) er de vigtigste uger hvor mange grundsten bliver lagt, så jeg vil anbefale jer at melde jer til noget hvalpemotivation hvis i ikke har haft hund før.

• #3   10. apr 2013 Vi begge har haft hund før , men syntes bare de samme måder bare sku kedeligt i længden , jeg har trænet med ham og selvfølgelig belønnet ham som han skal når han har gjort noget positivt , men som sagt mangler jeg fornyelse i min måde at træne hundens lydighed i forhold til navn ,

Han er meldt til hundetræning så vi venter i spænding til at komme i gang smiley

• #4   10. apr 2013 Isabelle , helt klart noget jeg kan bruge smiley

• #5   10. apr 2013 Jeg satte mig på hug, mens hunden stod foran. Så sagde jeg bare "Emma" og gav en godbid. Så kan man jo udvide med at begynde at kalde. Så begyndte hun at forbinde navnet med en godbid.
    Men hvis jeg skal kalde på hende, så siger jeg Emma kom.. For man bruger bare navnet hele tiden i det daglige til alt muligt andet, så synes lidt det mister sin betydning uden "kom" bagefter smiley

• #6   10. apr 2013 Kender nogle der havde en shæffer. De satte sig ned inde i stuen med en bold over for hinanden og så kastede de den til hinanden. Hver gang de kastede den sagde modtageren hundens navn, sådan at den forband det at løbe over til den anden med sit navn. Sådan lærte den det smiley

Kommentér på:
Lydighed af hvalp

Annonce