{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Hundetræning portal {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal i gang med et eksamens projekt nu her, og er kommet på den idé at jeg vil lave en online Hundetrænings portal/guide som samler alle trænings pladser i landet, ligesom feks. tripadvisor.dk bare med hundetræning, så dem der ønsker at gå til træning med deres hund nemt og overskueligt kan finde en trænings plads i nærheden af dem, der tilbyder den ønskede slags træning, agility, rally, LP osv. Det skal evt. også være muligt at bedømme eller skrive kommentarer om de enkelte trænings pladser.

Så nu ville jeg bare lige høre folk herinde om der er andre der kan se fordelene med en sådan side?

Jeg har selv brugt en masse tid på at sidde og lede efter trænings pladser, da jeg flyttede fra Odense til Kbh, og det er lidt der af at ideen er kommet.

Jeg vil sætte stor pris på noget feedback. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundetræning portal
  • #1   10. apr 2013 God idé smiley

  • #2   10. apr 2013 Jeg synesd det er en fantastisk ide, og vil helt klart bruge siden! Og det med bedømmelser er et stort plus!

  • #3   10. apr 2013 Enig med Bettan! Sidder selv og søger lige nu! Og det er lidt svært at finde ud af hvor jeg skal træne smiley

  • #4   10. apr 2013 Super god idé!

  • #5   10. apr 2013 Super ide

  • #6   10. apr 2013 Dejligt at I støtter op om det, det gør mig bare mere sikker på at det er det jeg vil.. Takker.. smiley

  • #7   10. apr 2013 Jeg syntes også sådanne en site ville være rigtig god.

    Ville være fedt (lige som en bolig søge side) at der var felter som kunne markeres med flue ben og de respektive steder som tilbyder en ønsker træningsfom blev vist på liste og kort.

    Jeg ville bruge sådanne en side


  • #8   10. apr 2013 Absolut! smiley
    Specielt med bedømmelser (og måske anmeldelser?). Så man undgår at gå til en masse/flere unødvendige prøve-træninger.


  • #9   10. apr 2013 Tak for dine ideer Goofy D, flere ideer er velkomne.. smiley

    Jeg har selv tænkt at der skal være oplysninger om beliggenhed, hvilke typer træning der tilbydes og evt. trænings tider, opstart af nye hold, om der er ledige pladser, priser og mulighed for at ligge billeder op.

    I sidste ende vil det måske også blive muligt at faktisk tilmelde sig træning via hjemmesiden, men det ligger lidt længere ude i fremtiden. smiley


  • #10   10. apr 2013 Genialt! Sidder selv og leder efter træningssteder lige nu... Hvornår vil siden være tilgængelig? smiley

  • #11   10. apr 2013 Billeder af instruktørerne, trænings pladserne og andre faciliteter ville også være rart. så man ved hvad man kommer ud til når man har kig på et sted.

  • #12   10. apr 2013 Tak for opbakningen Kris, projektet som sådan skal være færdigt d. 30 maj, men om siden os kan blive lanceret i det virkelige liv det må tiden vise, men håber da på det... smiley skal nok poste det herinde når det sker...

    Tak for dit indput Goofy D, er helt enig...



  • Sofia
    Sofia Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Svar: 2
    #13   10. apr 2013 Spændende! Hvilken eksamen er det?

  • #14   10. apr 2013 God idé.
    Hvordan kan der holdes styr på om bedømmelserne er seriøse?


  • Nita
    Nita Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #15   11. apr 2013 Jeg synes det er en super ide, men har samme spørgsmål som CK omkring bedømmelserne, og hvordan forestiller du dig at holde siden vedlige? Jeg er på et tidspunkt stødt på en side med nogenlunde det samme, men den var håbløst forældet og dermed ubrugelig (jeg tror det var en underside til en eller anden forening eller lignende).

    Jeg tror det er et stort arbejde hele tiden at være up to date især omkring udbud af forskellige hold, så det skal du nok lige overveje om du gider.


  • #16   11. apr 2013 Hej Sofia, CK og Anita, jeg er glad for at I kan li' ideen. Det er indtil videre bare et eksamens projekt, Multimedie Designer uddannelsen, så det administrative er ikke det vigtigste lige nu, det vigtigste er om projektet har potentiale, da jeg skal kunne forsvarer det til eksamen.

    Men det skal selvfølgelig også overvejes hvordan den slags ting kunne fungere: Min idé er at de forskellige hundetrænings udbydere skal kunne logge ind på siden og opdatere deres egen info. Der findes også en løsning der gør at jeg automatisk kan hente informationer fra deres egne hjemmesider, så skal de kun opdaterer et sted.

    Ang. bedømmelser, så kan der laves et system der gør at alle bedømmelser skal godkendes af webmasteren, eller at man skal være oprettet som bruger for at kunne skrive kommentarer.

    Det er et stort projekt hvis det skal føres ud i livet og der er mange ting der skal overvejes, men det er hele ideen med at vælge det som eksamens projekt.

    Det vil også koste penge at købe et domæne (web-adresse) så der bliver nød til at være en form for indtægt hvis projektet skulle virkelig gøres, det kan feks. være ved salg af banner annoncer hvor onliine hunde tilbehørs shops kan reklamere.


  • #17   11. apr 2013 Synes det er en rigtig god ide, sådan helt grundlæggende.

    Dog mener jeg at hele ideen om at få folk til at være aktive med at uploade billeder og informationer er en tand for ambitiøs.

    Bedømmelser - det lyder spændende, tror det er lettere at få brugere til at være aktive på sådan en side fremfor frivillige i foreninger og klubber, der jo har rigeligt at se til i forvejen.
    Disse har også ofte en hjemmeside, som kan linkes til med de informationer, der nævnes her.

    Fedt eksamensprojekt, ellers smiley
    God arbejdslyst med det.


  • #18   11. apr 2013 Jo Tak CH. smiley

    Jeg er helt enig med dig i at de nok har nok at se til med deres egne hjemmesider og at det nok bliver svært at få dem til at påtage sig flere opgaver, så min tanke er også lidt at det er frivilligt hvor vidt de vil eller ej ligesom på f.eks. www.Yelp.dk.



Kommentér på:
Hundetræning portal

Annonce