{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.963 visninger | Oprettet:

Den store bog om hundetræning {{forumTopicSubject}}

Kort og godt: Er der nogen der kender til bogen og kunne have lyst til at give en hurtig anmeldelse inden jeg køber den?

Cocio på 7 år er ikke sådan enormt god til at høre efter og det er jeg godt træt af, så nu vil jeg se om det er muligt at lære en gammel hund nye tricks og så ellers glæde mig til den dag jeg får en hvalp som jeg selv kan opdrage fra start! smiley

Tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den store bog om hundetræning
  • #1   16. apr 2013 Hvis jeg var dig, tror jeg istedet, jeg ville smutte på biblioteket og låne bogen "Klikkertræning for din hund" af Egtved/Køste. Det har været min træningsbibel igennem mange år, og der er ingen grænser for hvor meget selv gamle hunde, kan lære vha. den smiley

• #2   16. apr 2013 Jeg har bare prøvet det der klikkertræning og Cocio forstår det simpelthen ikke. Eller også er det mig der ikke gør. Han vil ihvertfald meget gerne spise klikkeren og ikke godbidden. smiley

• #3   16. apr 2013 Men jo, det vil jeg da lige overveje en ekstra gang.. smiley

• #6   16. apr 2013 Gwen Bailew (som har skrevet Den store bog om hundetræning) er også superdygtig. Men hun skriver ikke helt så let forståeligt som Egtved/Køste.

Og jeg tror jeg har haft minimum 250 hunde igennem hænderne til klikkertræning igennem årene, og jeg har endnu ikke møde én, der ikke forstod det smiley

• #8   16. apr 2013 Jeg er i og for sig også stadig "ny" hundeejer, da det år vi har haft ham mest er gået med at han har lært os at kende, vi har fået skik på hans helbredsproblemer og vi er flyttet hvor han lige har skulle finde sin plads igen. Jeg har ihvertfald købt bogen nu, da jeg fik den for 166 kr, incl. fragt. Det var jo noget billigere end 299,- ved petworld.dk.. smiley Men jeg tror nu stadig jeg vil låne "Klikkertræning for din hund".
    Jeg har lige trænet en smule med klikkeren, og jeg fik da Cocio til at dutte på et plastiklåg og jeg kunne se, at han nemt fattede det!

Kommentér på:
Den store bog om hundetræning

Annonce