{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stop med at gø træning
  • #1   11. maj 2013 I hvilke situationer gør den? (Og hvilken race?)

• #2   11. maj 2013 Vi fik et fif til hundetræning. ..og det er når hunden gør siget du dygtig dygtig med glad stemme og så til sidst med dyb stemme færdig! Så forbinder hunden det fint og gø men når du siger færdig så slutter vi. Vi har ik problemer med gø så ved ik hvor godt det virker...men det ku prøves smiley

• #6   11. maj 2013 Da Bella havde lært et godt og stabilt "nej", kunne jeg tage det i opløbet. Jeg kan tydeligt se på Bella når hun lægger an til at ville gø og så siger jeg bare "arh arh,du skal ikke gø" og så tripper hun lidt i stedet og henter sit pivedyr smiley

Det er, for mig, en super god løsning. Stop med at gø = leg med pivedyr. Noget for noget smiley

• #7   12. maj 2013 mange tak for svarene.... Det er en chihuahua hvalp, han gøer ikke så meget (endnu) kun for opmærksomhed (der ignorer vi det og så roser når han stoppper) og så ved leg, men leg er jo en naturlig ting... det var også mere for at tage det i opløbet, hvis han skulle begynde at være en som der gøer hele tiden, som man hører om ved nogle chihuahua'r.

Kommentér på:
stop med at gø træning

Annonce