{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Ledproblemer! {{forumTopicSubject}}

Nanna har gået til svømning i løbet af den sidste måned, som har gået fantastisk godt, men nu er hun jo så gået i løb, og med råd fra en anden ejer fra hundesvømning, skal hun holdes ude af vandet, så hun ikke er i risiko for en infektion.

Det er jeg rigtig ked af, for nu gik det lige så godt, og jeg er selvfølgelig nervøs for, at al den træning og fremgang skal spildes, fordi vi ikke kan få svømmet.

Til dem der ikke kender historien, så lider Nanna af et løst hofteled og patella. Hun skal derfor have opbygget muskler på bagparten for at holde sammen på leddet, og den mest skånsomme metode er svømning.

Jeg ringede så til min dyrlæge og spurgte hvad jeg ellers kunne gøre, og hun foreslog ture på stranden, hvor hun så kunne aflaste sit led lidt, og gøre, at hendes muskelmasse ikke forsvandt i hendes pause fra hundetræningen.

Det er nemlig her jeg er nervøs. Jeg er ved at uddanne mig til sygeplejerske, og jeg VED hvor lidt tid der går, før muskelmasse forsvinder, og det vil jeg så nødigt, så er der andre erfarne hundeejere herinde, som har forslag til muskeltræning af bagparten?

Jeg ved det bliver lidt langt, men er lidt træls at blive sat tilbage når nu vi endelig havde noget godt kørende, og først kan starte igen om 4 uger =.=


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ledproblemer!
Kommentér på:
Ledproblemer!

Annonce