11. jul 2010 Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
Hundesvømning, evt. Østjysk eller Midtjysk Hundecenter Hundesvømning, evt. Østjysk eller Midtjysk Hundecenter
Hej HG
Jeg vil gerne til hundesvømning med mine små. Jeg har ikke rigtig kunnet finde nogle forholdsvis nye anmeldelser af hhv. Østjysk Hundecenter og Mdtjysk Hundecenter. Kan se, Østjysk Hundecenter har fået en del kritik, men det, jeg kunne finde, var omkring fem år gammelt eller mere, og man kan jo håbe, stedet har ændret sig siden.
Østjysk Hundecenter er billigere og ligger tættest på, men jeg kører gerne for et godt sted.
Jeg håber, der er nogen, der kan dele deres erfaringer med de to steder eller anbefale andre i området.
Mvh,
CC og de to kommende badedyr
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.201
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 998
Den har jeg slet ikke selv fundet i min søgning - tak! Er de meget skrappe med tiden? To hunde og en halv time inkl. bad og tørring er ikke ret meget, de fleste steder er det tre kvarter for to hunde inkl. de ting.
Laika:
Horsens er desværre lidt for langt for os at køre, eller... vi vil i hvert fald hellere finde noget lidt tættere på. Det tager nog en ligle halvanden time fra os af. Viborg er bestemt en mulighed og meget tæt på, hvor vi bor, men jeg har ikke selv kunnet finde nogle i Viborg.
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 423
okt 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 1 Svar: 4
dejligt sted.. men det ligger ved odder..
Hundesvømning, evt. Østjysk eller Midtjysk Hundecenter