{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

AAAARGHH!! Hundene gør om natten! {{forumTopicSubject}}

Ja de gør så ;o/. Vi bor i et villa kvarter, så det er så snart nogle i kvarteret lukker deres hoveddør, smækker bildøren. Tjekker postkassen, så flyver de op og skaber sig... Eller en af de andre 2 som bor i huset "larmer"
Ingen af dem gør det hver for sig.

Vi har boet her i 4 måneder, så de burde da være faldet til., er ved at blive sindssyg, og har lyst til at tæske den ene med den anden nu og da... Aaarggg!!

Hva faaaaen gør man ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AAAARGHH!! Hundene gør om natten!
  • #3   23. jan 2014 Hunden nd ved siden af din seng, evnt i bur.
    Rolig steme hver gang hunden gør, bare fx ja tak, beløn tavshed hav fx en pose godbidder liggende og smid en håndfuld i buret ved tavshed.
    Det handler om ro! Ikke at skælde ud;) jo mere du hidser dig op jo mere vil hunden tro der er noget at gø ad;)

• #4   23. jan 2014 Æv. Den vil ikke virke på vores smiley

• #6   23. jan 2014 Det er en naturlig adfærd for en hund, at sige til når der er lyde...

Nu ved jeg ikke hvad i gør, når de gør, men hvis i skælder ud/bliver sur, bekræfter i hundene i at der er nogen som ikke skal være der.

Hvis i ignorere det, kan det gøre at hundene bliver ved, da i jo ikke hører dem...

Fortæl i stedet hundene at det er fint de siger til, men at i nok "skal tage over" derfra.

Som unghund gøede Bine også af alle lyde... Jeg rejste mig, roste hende kort på vej ud til døren (Sagde "ja-tak" med en lys stemme), åbnede døren og kiggede ud, hvorefter jeg kiggede på Bine og sagde "Der er ikke nogen" og lukkede døren igen.

Dette gjorde jeg hver gang hun sagde til, og efter hånden kunne jeg blive siddende i sofaen og sige "Der er ikke nogen".

HUn er 6 år nu, og når hun hører en lyd der ikke plejer at være der, kommer der er lille vuf fra hende, og så kigger hun på mig og afventer hvad jeg gør.
    Jeg siger så bare " der er ikke nogen" og hun ligger derefter hovedet ned igen.

• #7   23. jan 2014 Det er også om de sover lige her ved os... smiley
    Men jo. Må jeg bare *keep calm* for satan det er svært når man sådan blir vækket om natten...

Både pisse irriterende, men man blir jo også forskrækket..

• #8   23. jan 2014 Det værste du kan gøre er at skælde ud. For på hundesprog synger du jo bare med på advarslen.
    Sig tak og afled. Tag dem med i soveværelset indtil de har lært det.

• #9   23. jan 2014 Vi havde også problem med at Luna ville gå af alt om natten og om dagen, når min far sover. Det løste vi ved at lukke døren ind til soveværelset, så hun ikke kunne komme ud i resten af huset. Nu er vi så også så heldige, at mine forældres soveværelse vender ud mod haven, så lyde fra naboer og vejen er ikke så tydelige derfra.

Men måske kan det hjælpe at lukke døren ind til soveværelset, så de måske ikke hører lyde så godt?

Ellers ville jeg gøre som de andre nævner - sig/vis at du overtager situationen, ros når de er stille og hold dig i ro. :o)

• #10   23. jan 2014 Det er som sagt også et problem selvom de er med os i soveværelset. Det er værst når min kæreste ikke er hjemme.

• #11   23. jan 2014 Synes i skal prøve den metode jeg har beskrevet... Det kan måske være lidt hårdt i 14 dages tid at skulle stå op hele tiden, men jeg tænker at 14 dages afbrudt søvn vel er bedre en resten af hundenes levetid smiley

Kommentér på:
AAAARGHH!! Hundene gør om natten!

Annonce