{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

hanhund 14 uger strinter??? {{forumTopicSubject}}

ja har lige et spørgsmål:
hvornår begynder hanhunde normalt at strinte og markere?

vores er 14 ugers og han har de sidste mange dage markeret efter vores 3 års tæve når hun har tisset. samtidigt er han begyndt at strinte på tæpper og i hundekurve indendørs?
han er også allerede begyndt at lette ben, men det gør hans bror også.

men er det andet ikke lidt for tidligt? altså at han strinter og markere??

ps det er Ajo vores corgi hvalpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hanhund 14 uger strinter???
  • #2   22. feb 2014 Jeg tror han er inde i en "efterligningsfase" - så du må fortsætte med at være standhaftig og vise ham, hvor sådan noget foregår. Han er jo sikkert ikke 100% renlig endnu, så du må lære ham "reglerne" smiley

• #3   22. feb 2014 det underlige er at han egentlig var næsten helt renlig. han sagde til når han skulle ud osv. men lige pludselig for 4-5 dage siden begyndte han at tisse i alle rene tæpper og kurve?

• #4   22. feb 2014 Vores husky afmærkede også han tæpper ved 14 ugers alderen. Men begynde først at lette ben da han var 6-7 måneder gammel.

• #5   23. feb 2014 min hund begyndte også allerede at lette ben da han var kun knap 3 måneder. så det er normalt det svinger fra hund til hund . min var renlig og begyndte så også og strinte op af alt ting , som din. og tror det fordi de først skal lære at de ikke må , og så er det normalt at op til de er et år, har de ikke så nemt ved at holde sig så længe af gangen , som en voksen. slap blære. men det jeg har gjort , og der ka stadig være nogen uheld, men sjældent nu. (han er så 9 måneder nu) var at de steder hvor han tisset mest , sprøjtet jeg med , noget der hedder "gå væk hund" og vigtigt Ajax forstærker kun lugten, vis du vasker efter med det?? og så vil de Makkere ved at tisse igen der, vis de stadig ka lugte noget, men vask med Rodalon. og så snart han ligger op til at lette ben, så skubber du ham væk og siger nej. vis han har tisset må du endelig ikke skælle ham ud, bare lad som ingen ting og tørre op.

• #6   23. feb 2014 Min begyndte at med det da han var 14 uger, fik afvide at hvis der ikke kom noget tis ud, skulle jeg sige nej.

• #7   23. feb 2014 Min lille hund på 1 år markere hvis jeg har hende med nogen steder altså indendørs Det har hun gjort længe og det er skide træls smiley

• #8   23. feb 2014 ja men synes bare det er meget tidligt at han markere efter vores tæve når vi går tur? hver eneste gang hun har tisset så markere han over. og han er altså kun 14 uger??

når han tisser indenfor har vi noget spray kan ikke huske havd det hedder men det er lavet til hanhunde og det fjerner lugten. og det virker. men når han tisser i tæpper og kurve så fjerne vi dem og vasker dem, men så gør han det igen. alting skal lugte af ham? og det burde han jo slet ikke gøre så tidligt

Kommentér på:
hanhund 14 uger strinter???

Annonce