{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

hvalpetræning {{forumTopicSubject}}

Jeg har ledt lidt på nettet men synes ikke jeg har fundet de svar jeg ønsker og ville høre hvad folket her har gjort. Jeg får min hvalp d. 27 april hvor han er præcis 8 uger og jeg fandt et hvalpekursus, men træneren mente at jeg skulle komme d. 30 april altså allerede 3 dage efter jeg har fået ham.

Jeg synes det virker lige lovligt tidligt da hvalpen jo stadig liige skal vænne sig til mig og min kæreste og omgivelserne , og desuden har vi ikke bil og skal med 2 busser for at komme der ud, så det skal den også vænnes til - og det synes jeg er synd efter 3 dage. Er det bare mig eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpetræning
  • #1   13. mar 2014 Vil mene det måske kommer an på hvalpen. Har man en forsigtig lille en, så skal det nok tages lidt med ro, men har man en som bare er frisk på det hele tror jeg ikke der er problemer i det smiley

    Tillykke med hvalpen!


  • #2   13. mar 2014 Mine var med på træningspladsen nærmest med det samme. Den yngste var også med til stævne 4 dage efter hun kom hjem. Men nu lever og ånder vi også for træning og konkurrencer her i huset, så den slags skal man jo vænnes til allerede fra helt ung...

    Medmindre din hund er en meget meget forsigtig hvalp, så ville jeg ingen kvaler have med at tage den med til træning efter 3 dage. Du skal dog nok ikke forvente dig meget af trænkngen med den hvis den også skal absorbere en bustur for første gang


  • #3   13. mar 2014 Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jo hurtigere jo bedre.

  • #4   13. mar 2014 Okay så det nok bare mig der synes det var overraskende hurtigt , men ja jo hurtigere jo bedre så den kan suge så mange positive oplevelser til sig som muligt smiley

Kommentér på:
hvalpetræning

Annonce