1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Min hund gør og knurrer når vi møder andre hunde på vores gå tur. Hvad gør jeg? Min hund gør og knurrer når vi møder andre hunde på vores gå tur. Hvad gør jeg?

Hej allesammen. Jeg håber på at kan få lidt hjælp til noget mulig træning med min hund.

Jeg har min labrador Cato på 2. Når vi går tur med ham, og møder andre hunde, gør han meget af de andre hunde og springer fremad. Det kan virkelig være svært at holde ham. Men her for nylig fortalte min kæreste mig at nu var han også begyndt at knurre af de hunde vi møder, når vi går tur. Når han så får lov til at komme hen til dem, mister han interesseren efter nogle sekunder. Plus at når vi går tur og så møder andre hunde, hører han overhovedet ikke vores kommandoer. Han hører os overhovedet ikke.

Det skal lige siges at Cato og mig har altid boet på fyn, men er for et par måneder siden flyttet til sjælland. Kan det have nogen indflydelse?

Mit spørgsmål er: Er der noget træning eller andet vi kan gøre for at stoppe det her? Hjælp. er lidt magtesløs og ved ikke hvad jeg skal gøre?

Hilsen Kamilla

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gør og knurrer når vi møder andre hunde på vores gå tur. Hvad gør jeg?
  • #1   29. maj 2014 Jeg har selv en lille tyran, som skaber sig!
    Du må sørge for, at at have øjne i nakken og på fingerspidserne når i går tur, så du kan fange hans opmærksomhed, inden han ser den anden hund smiley Når du har hans opmærksomhed, begynder du at aflede, ved fx at træne tricks, få ham til at søge efter godbidder, eller hvad der nu ellers fanger hans opmærksomhed smiley

Det er svært i starten! Men det betaler sig altså. smiley

Kommentér på:
Min hund gør og knurrer når vi møder andre hunde på vores gå tur. Hvad gør jeg?

Annonce