{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

MEGET social hund {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har det problem med min 5-årig han blandingshund (Golden retriever - labrador)
at han er så "mor-syg". Fx. når vi er ude at gå, så må vi andre ingen gang holde snoren? Hvad kan dette skyldes?.

Et andet eksempel er:
Men når han endelig er inde på mit værelse, er det aller højest 15 min, han er derinde. Fordi han vil ud og se hvad min mor laver.(min mor er altså også ret slem til at give ham en lille snack meget ofte, kan det måske være det han ikke vil risikere at gå glip af?.

Nogle gange følger han også bare efter min mor lige meget hvor hun går. Hvilket hun selvfølgelig bliver træt af.


Ellers er han en velopdraget hund, som alle elsker.

Håber i vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGET social hund
  • #1   9. jun 2014 Signe Ja det er dig der skal begynde at give ham nogle sncks Og din mor skal så lade være med at give ham det Men så er det jo nok dig, der ender med at ha ham efter dig hele tiden he he smiley

  • #2   9. jun 2014 Min hund følger mig også overalt. Hvis din mor er den som træner ham, giver ham mad, snacks og andet der er med til at holde ham kørende i hverdagen, så er det typisk hende som er den mest interessante i din hunds øjne.

    Du kan prøve at overtage, eller være lidt med på nogle af de ting din mor gør sammen med jeres hund og på den måde gøre dig selv mere interessant smiley


  • #3   9. jun 2014 Ok tak det vil jeg klart prøve, det er forsøget værd:)

Kommentér på:
MEGET social hund

Annonce