{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Min hund gør for meget! {{forumTopicSubject}}

Oskar gør for meget synes jeg. Han gør hvis vi er i køkkenet eller hvis der er noget han gerne vil have fra os. Han gør sindsygt højt og jeg er sikker på at naboerne kan høre det. Jeg vil bare høre hvad i har gjort for at få jeres hund til at gø mindre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund gør for meget!
  • #1   28. dec 2014 Åh ja det kan være svært ,Min den lille gør også meget til tider ,og ja det er træls
    Jeg gør det, at jeg prøver at aflede hende, med fx at gi hende et tyggeben eller give hende noget af hendes legetøj Det hjælper nogen gange
    Nogen gange hjælper det, når jeg med en meget bestemt tone siger Nej eller Stop
    Men da skal hunden jo forstå betydningen af Nej smiley

• #2   28. dec 2014 I dit tilfælde lyder det som om det faktisk kan betale sig at ignorere gøen fuldstændig: Ingen opmærksomhed (ikke engang øjenkontakt) og han skal aldrig have det kan gerne vil ud af at gø.

Ellers ville jeg tage fat i nogle af de situationer hvor han gør og overveje hvorfor han gør: Er han frustreret, glad, nervøs, har han lært at han får hvad han gerne vil have ved at gø eller elsker han bare at høre sig selv?

Hvis det er det sidste kan et "Nej" eller andet indlært forbudsord hjælpe, hvis han er bange, kan det være du først skal ændre på det.

• #3   28. dec 2014 Enig med Randi, det bedste er at ignorere, da man ellers kan forstærke gøen, da det jo så kan betale sig smiley

Kommentér på:
Min hund gør for meget!

Annonce