{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spor træning
  • #2   17. feb 2015 Som CF skriver så er der spor i DcH programmet. Der er også rondering/eftersøgning og søg efter genstande. Men man skal være opmærksom på at det primært er et konkurrenceprogram. Dvs. man bliver ikke udsendt som frivillig til at søge efter fx bortkomne personer. DcH har en eftersøgningstjeneste, hvor man som frivillig kan hjælpe folk med at finde tabte ting (telefoner, kikkerter, bilnøgler osv osv). Det er noget ens lokalforening kan godkende en til at være med i såfremt man har en hund, der er rigtig god til at finde genstande og man har lyst til at hjælpe med den slags.
    Redningshunde, der leder efterfolk i fx ruiner er uddannede i nogle lokal beredskabsforeninger under beredskabstyrelsen, så det er her du skal finde info om det.


  • #4   20. feb 2015 Jeg er i systemet inden for beredskab der er jeg blev for gammel må ikke være over de 50 år
    jeg kan bare se min hund er vild med gå efter spor så hvorfor lad ham ikke gøre det nu han er vild med det selv om han kun er 6 mdr snart


Kommentér på:
spor træning

Annonce