577 visninger
|
Oprettet:
Trick-kursus i hal i Nordsjælland! {{forumTopicSubject}}
***Video i linket***
Tricktræning
Kom igang med tricks!
4 fredage for 400kr. På Garbogaard i Skævinge.
6./13./20. + 27. Marts kl 17-18.
Vi bruger klikkertræning (fordi det er så effektivt!) Vi starter med grundtricks og i vælger derefter selv hvilke veje i vil gå med overbygninger (Jeg hjælper gerne med inspiration! )
Vi ændrer dit forhold til din hund totalt!!
For tilmelding, skriv på opslaget i gruppen her: https://m.facebook.com/profile.php?id=828896683860612
jun 2012
Følger: 40 Følgere: 41 Emner: 6 Svar: 48
Vi træner efter klikkertræningens principper. Det er en hurtig og effektiv træningsmetode der handler om at være så præcis som muligt med at fortælle hunden, hvornår den Gør det rigtig. Det betyder at hundene også opfatter tingene hurtigere. Om du bruger klikker eller ej er næsten det samme, så uden klikker er helt ok.
mht. Hvilke tricks så starter vi med grundtricksene. Når i kan dem, så kan i selv vælge hvilke overbygninger i vil lave eller jeg kan komme med idéer. Eksempler er bakke gennem benene, gemme sig i kuffert, hoppe op på ryggen, rulle sig ind i et tæppe, åbne/lukke skabe mm... - Se mere på min hjemmeside www.hjertehund.dk og klik ind i facebook gruppen via fb knappen i bunden af hjemmesiden. Der er flere videoer derinde.
Håber vi ses
Trick-kursus i hal i Nordsjælland!