{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.464 visninger | Oprettet:

Kenzo.
Kenzo.
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16

hvalpe {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen. jeg har lige fået en lille schæfer han hund på snart 10 uger. ved ikke om han bare er et pive dyr eller der noget galt for jeg syntes han piver tit også bare hvis han falder eller ikke lige for opmærksomhed i 3 sek. og jeg syntes han klør sig rigtigt meget men han har ikke lopper ved ikke lige om det fordi han begynder og smide lidt af hvalpe pelsen eller? han virkelig klog første dag jeg fik ham hjem. gav jeg ham en aktiverings bolt og han viste bare lige med det samme hvad han skulle. han stort set renlig. (self. en gang imellem har han et uheld. men det jo så hvis jeg er for langsom) men han går selv ud i haven hvis døren er åben. eller piver han så jeg ved det. jeg ville gerne hører om nogle ting. han har kun 1 testikel den anden er ikke faldet ned. hvad kan jeg gøre? også ville jeg hører han har haft lidt dårlig mave i går og i dag. jeg giver ham mad 3 gange om dagen med A38 i. men syntes bare ikke det hjælper. også ville jeg hører hvad alder skal de ca. være når de må begynde til hvalpe træning? jeg tænker nemlig en 3 måneder ?. på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe
  • #2   15. apr 2015 Testiklen kan nemt nå at falde ned endnu
    Det med dårlig mave .Jeg ville udkoge noget ris med kylling, eller torskerogn , eller tun i
    Han kan også ha orm smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#4   15. apr 2015 nej jeg ved og lave foder skift på ham men han får kun 1/4 af det nye. kennel sagde bare den sad oppe i buehulen. men ja det bare tynd mave ligner noget remulade smiley okay lyder godt. har nemlig aldrig set at det kun var den ene der faldt ned smiley han skal vacc her den 30/4 smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#5   15. apr 2015 det foder opdratteren foder med er ikke noget man kan købe i butikkerne. så derfor må jeg lave foder skift på ham og det foder han foderede med var der kornprodukter i så det var bedst og skrifte jeg fik ham for 5 dage siden smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#6   15. apr 2015 men odratteren sagde han ikke havde orm han havde fået ormekur og afføringsprøver og der var ikke noget smiley

• #8   15. apr 2015 Ormekur er ikke forebyggende det taget kun det der er der, de kan gå ud og få orm igen med det samme efter en kur, hvis de spiser noget udenfor ..

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#10   15. apr 2015 okay tak vil jeg prøve. han slet ikke sløv han fuld af energi og drikker en masse vand smiley men gør jeg også meget ops på det ikke går for hurtigt. i 5 dage har han fået 3/4 af det han er van til og 1/4 af det andet har ikke ture og fylde mere af det nye på ham nu når han har tynd mave. men skal han ikke ind til dyrelægen for at få ormekur? det fantastisk i gider hjælpe. jeg har altid fået hunde fra voksne af (dyreværnet osv.) så ikke helt skarp på alt med hvalpe har læst en masse men syntes jeg bedre og hører det fra folk som faktisk har prøvet det smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#12   15. apr 2015 han har fået 3 ormekure inden jeg fik ham smiley ja okay jeg prøver og vente og give ham et par dage. hvis ikke det hjælper prøver jeg at snakke med dyrelægen når han skal op og vacc om hvad han syntes om jeg skal finde noget andet foder til ham smiley tak for hjælpen smiley alle sammen. smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#15   15. apr 2015 kunne jo ikke begynde for et par uger siden når jeg fik ham for 5 dage siden. okay prøver bare og give ham det der zoolac og se om det hjælper. og ser om den ikke falder ned på plads. smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#16   15. apr 2015 hvordan kan man se om de har pelsmider?

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#18   15. apr 2015 men rigtigt mange har bare sagt til mig jeg ikke skulle begynde til hundetræning for tidligt. fordi han skulle have lov til at falde til der hjemme først. det ville stresse ham for meget men skynder mig og ringe til et sted med hvalpetræning og spørger om de har plads smiley

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#19   15. apr 2015 okay tager ham lige til dyrelægen og får taget en prøve af ham smiley tak

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#21   15. apr 2015 IPO ?

• Kenzo.
    Kenzo. Tilmeldt:
    apr 2015

#23   15. apr 2015 ja det gør jeg. hvorfor spørg du om det? jeg har haft rigtigt mange hunde de sidste jeg havde var 3 han hunde blanding mellem schæfer rottweiler og lap. jeg ved hvad de kræver. men bare fordi jeg køber en schæfer eller en jagt hunde race er det jo ikke et krav til at bare fordi de er den og den race skal de lave det og det.

• #25   15. apr 2015 det med at han piber, er helt normalt. Han er lige blevet taget fra sin mor, søskende og alt hvad han kender, og står et helt nyt sted med en helt ny "mor" som han først skal til at lære at kende. Han har ikke lært at være alene osv. SÅ han piber fordi han er "ked af det" og gerne vil være tæt på dig.

Min er 16 uger, og hun piber stadig hvis hun f.eks. ikke kan komme ud på toilettet til mig, hvis hun gerne vil snakke, eller jeg ikke ser at hun gerne vil op (nu er hun jo en del mindre, så hun er ret nem at overse smiley )

• #26   15. apr 2015 At klø sig kan jo også være et dæmpende signal som især hvalpe bruger.

• #28   16. apr 2015 Anja, jeg tror det er fordi at der er forskel på at man er opvokset med hunde (så familien har haft hund) og på at man har haft hunde, det er altså to vidt forskellige ting.

Jeg har to hunde, og jeg er vokset op med to andre hunde. Så jeg har haft 4, men kun 2 af dem har været mine egne, selvom Vaks var primært min da det var mig der gik til træning med ham osv, men det var familiens hund. smiley

• #29   16. apr 2015 Vil også mene der er forskel på de hunde man er vokset op med og dem man selv har købt.. Jeg er vokset op med 8 hunde hvor af den ene var min egen jeg fik som 14 årig han flyttede også med da jeg flyttede hjemmefra så han var min hund.. Og beat er også min egen hund så har selv haft (ejet) 2 hunde ..

Kommentér på:
hvalpe

Annonce