{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære hund at søge efter andet end legetøj
  • #1   17. apr 2015 Herhjemme virkede det at lege med alle mulige mærkelige ting. Bla pung, stykker af have slange, læderlapper, så det er sjovt uanset hvad han afleverer til mig smiley

• #4   20. apr 2015 TS: Du tænker på DcH's feltsøg ikke ? For mig at se beskriver du to seperate problemer; mangler motivation til at finde genstande og vil ikke komme tilbage med det når det endelig er fundet. Du skal hele tiden tænke på at det skal kunne betale sig for hunden at gøre det du gerne vil have den til. Jeg har selv haft en hund (Irsk Terrier), der ikke synes at feltsøg var noget stort hit - altså lige indtil det gik op for ham at han kunne opnå at få kattemad (de der små pate'er) for at finde og returnere genstandene.
    Det handler om at du skal tillægge det meget stor værdi for ham at returnere genstande samtidig med at du fx med en lang line fratager ham muligheden for at fravælge at komme tilbage med genstandene. Du skal selvfølge starte med at lære ham det med noget han gerne vil finde - altså legetøjet.

• #5   20. apr 2015 Mette marie a

Ja det er det jeg tænker på. han klare det fint når det er legetøj finder og kommer tilbage med den

Kommentér på:
Lære hund at søge efter andet end legetøj

Annonce