{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

agility? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle hunde mennesker! smiley
Jeg står og tænker utrolig meget over agility som en ny ting for hunden og jeg, da jeg simpelhen savner at komme ud med hende og det. men hvad vil i mene der skal til for at hunden ville kunne klare sig igennem de lidt stører ting?

hvad med konkurrencer og dette, skal hunden have nogle bestemte papir eller? og er det overhovedet nogle steder men konkurrencer her omkring midt-Vestjylland? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  agility?
  • #1   8. jun 2015 Det kommer an på hvad du mener med "klare sig gennem de større ting".
    Jeg ville sige - start til agility, hyg jer, og tag tingene når de kommer smiley
    Konkurrencer kommer også an på, hvilke konkurrencer du snakker om. Bare uofficielle hygge-konkurrencer eller, som du tidligere nævner, "de lidt større ting" ?

Jeg tror slet ikke det er noget, du behøver at "bekymre" dig om endnu. Sådan noget kan du altid snakke med træneren om. Start til agility og se, om det er noget for jer, og tag så de andre ting til den tid smiley

• #3   8. jun 2015 Hende jeg tænker med nu en utrolig lydig og aktiv hund som simpelhen elsker at lave noget. glæden for at springe og løbe alt hvad hun kan er der ihvertfald, og tror hun ville elske noget mere udfordring, men er bange for at hun vil blive for hurtigt forvirret med alle de mange ting efter hinanden, hunde der kør helt fuldstændig og er over det hele.
    Grunden til dette er at vi har været i gennem lydighedstræningerne, men der havde vi dog lidt problemer..

Hun er en meget stille hund som der ikke skal meget til før at hun bliver helt stille. hun kan ikke klare at man råber efter hende eller stresser hende for så lukker hun fuldstændig af.. og ved ikke om dette vil gøre noget i det?
    Jeg fik afvide af dommerne og træner der at jeg nok ikke ville have problemer med det hvis det var mig der trænede hende, da hun er så tæt med mig, men alligevel er dette en del stører.

Når jeg snakker om noget lidt "stører ting" mener jeg det store vipper og stående spring, for vil jo ikke gøre noget vildt ud af dette hvis nogle ting alligevel vil komme i vejen. jeg vil så utrolig gerne komme ud og vise det hun kan, og hun elsker simpelhen at lave noget anderledes og spænende. smiley

• #5   8. jun 2015 mange tak, ja vi skal bare igang smiley
    Kunne være utrolig spænende! smiley

• #6   9. jun 2015 Du starter jo på et begynder hold, hvor du lærer forhindringerne at kende en efter en. Jeg er begyndt til agility i foråret, og min hund kan også godt være lidt forsigtig. F.eks. er hun ikke vild med vippen, så den får jeg hjælp til af instruktørerne, så det er en god oplevelse hver gang.
    Find den lokale klub, og start på begynderholdet, så skal det nok gå.

• #7   9. jun 2015 Jeg skal starte i august med min, men kun på hyggeplan, bla. For at hygge , arbejde med hunden, socialt samvær og opbygge et godt forhold til min hund.

• #8   9. jun 2015 hun er bare typen, hvis tingene bliver for kedeligt og der ikke er nye ting og anderledes ting mister hun lysten.. og så hun svær at arbejde med..
    Har jo trænet ufattelig mange ting med hende ed sidste 2 år, så er sådan lidt at hvis vi å brgynder nu, gider hun ikke mere om et stykke tid.. smiley

Dette oplevede vi til lydighedstræningerne, da det var 11 gange dette var.
    Hun var så lærenem at hun til sidst syntes tingene blev kedeligt da det jo var de samme ting, og når tingene bliver kedelige mister hun lysten og energien og er egentlig bare helt væk fra mig.. ;/

Kommentér på:
agility?

Annonce