{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Agility
  • #4   31. jul 2015 Vi går også til lydighedstræning der starter op igen om lidt. Men jeg ved bare at Charlie er vild med sådan noget med at løbe og springe rundt, ikke på opfordring af mig, han er bare en springloppe, så ville bare lige sikre mig hvornår vi kunne ^^

• #5   31. jul 2015 Begge de steder, hvor jeg gik til hvalpetræning med Chessie, var der balancebom, som hundene kunne prøve. Det var selvfølgelig vigtigt at være tæt på dem, så de ikke falder ned. Tunnel tænker jeg heller ikke der sker noget ved, at lære dem tidligt - vores har altid haft en tunnel til leg herhjemme, og prøvede også længere tunneller til hvalpetræning.

Ellers vil det jo være fint for dig, hvis du bruger tiden på at træne lydighed, så I kan gå igang med spring og diverse øvelser, når han er gammel nok, i stedet for at skulle bruge tiden på lydighed til den tid. :o) Jeg tænker også, at det vil være en god idé at vise den banen, så den er tryg ved de forskellige ting, uden nødvendigvis at prøve det, men så man igen ikke skal bruge tiden på at vænne den til, at tingene ikke er farlige. :o)

Kommentér på:
Agility

Annonce