679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Gode guffer Gode guffer

Har I nogle gode tips på gode guffer?

Min lille dreng er ved at komme i beste teenagealdern og er meget interesseret i de meget velduftende piger der træner på samme sted som os. Jeg kan mærke at jeg skal yde noget mere for at få hans opmærksomhed og han gider engang de guffer som vi ellers træner fint med her hjemme. Jeg vil derfor gerne finde noget der er lidt ekstra lækkert, som jeg kun vil bruge når træner ude hvor damerne er smiley

Hvad bruger I og hvor køber I dem?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode guffer
  • #1   24. aug 2015 Kyllingepølser! Noget af det eneste der virker her smiley men de stinker også godt smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.054
    #3   24. aug 2015 Til træning bruger jeg normalt pølse, frikadelle, pålægsrester - ja, hvad som helst, der minder om kød. Hvis noget er rigtigt svært, tager vi det "tunge skyts" frem: kattepaté (pose eller de små foliebakket) eller tun på tube.

• #4   24. aug 2015 Lakse kronch fra Hennes eller tørret lever (kog lever, skæres i små stykker og tør dem evt ved lav varme i ovnen) smiley

• #6   24. aug 2015 Det er helt ok at de er lidt usunde, vi skal jo kun bruge det til træning på hold og ikke i hverdagen. Det er jo en dejlig tid hvor det sker meget for ham, men jeg har godt nok lidt svært at vænne mig til at min meget lydige hvalp har " smidt" ørerne. Men jeg skal vel også sige at har er og har været utroligt nem, i den daglige håndtering.

Ja ved at det kun er en fase, men man bliver jo lidt bange for at den bliver ved for evigt smiley

• #7   24. aug 2015 Fish bites fra Olivers

De stinker men virker både til hund og kat smiley

Eller er det en god ide at tage forskellige ting med smiley

• #8   24. aug 2015 I know smiley har haft lidt af hvert med, men jeg tror at det er det at han også plejer at få det når vi træner her hjemme. Også er det ligesom ikke på spændende smiley

Det er lidt uvant for han har altid været det vildeste madeøre.. But times have changed smiley

• #9   24. aug 2015 Det er klart der skal noget lækkert på når der kommer alle de forstyrrende damer smiley

Her fungere kylling i tern, pølser skåret i små passede skiver eller minifrikadeller skåret ud i passende størrelse smiley

Men bedst af alt her hos os er faktisk belønning med legetøj smiley

• #12   24. aug 2015 Ahahahahahahaha, ej undskyld jeg ved godt det er afsindig plat, men hold nu op hvor har jeg det bare svært med ordet "guffer" i forbindelse med hunde. " Har I nogle tips til gode guffer?" Jo nu skal du høre smiley

• #13   25. aug 2015 Makrel på tube !!

• #14   25. aug 2015 Hahahaha altså altså Rikke, den tankegang smiley smiley

• #15   25. aug 2015 I er tossede smiley

• #20   25. aug 2015 Ellers få de velduftende tæver til at sætte sig på et tæppe , og så kan det at komme hen og dufte til tæppet være en belønning.

Ellers har ost og markrel /tun på tube været i højkurs her

• #21   25. aug 2015 Min eeeelsker bacon smiley Så når der virkelig skal arbejdes på noget som er svært, hedder det filet bacon tern fra Rema smiley Dem er der nemlig ikke så meget fedt i smiley

Ellers pølser som mange nævner, kogte gulerødder, kylling, skinke tern og hvad jeg ellers lige finder på smiley

• #22   25. aug 2015 Jeg har også overvejet hvis man kunne få tæve lugt på tube smiley eller spray.

Nej så slemt er det skam heller ikke, jeg skal bare lige blive vant til at han måske ikke lystrer hver gang.

Tusinde tak for alle tips, jeg vil gå på jagt efter Kennybennys ynglings snack.

• #23   26. aug 2015 Du har fået masser af gode forslag til godbidder, så det er bare at prøve sig frem.

Jeg vil bare lige komme med et lille pip om, at uanset hvilke godbidder du disker op med, vil de ALDRIG kunne hamle op med løbske tæver, løbende harer osv.

Han bliver nød til at lære, at tæven ikke er en mulighed for ham at vælge. Men hvis han gør som du gerne vil have, kan han få lov at få en godbid eller evt et lille tævesnif.
    Det er aldrig en god ide at stille godbidder ved siden af fx tævelugt og lade hunden vælge, for så bliver godbidderne ofte valgt fra. Og jeg vil ikke lære mine hunde at de kan vælge mig eller mine belønninger fra.

• #24   26. aug 2015 Det er jeg med på Randi, det er heller ikke så slemt. Han lytter, men ikke lige så aktivt som han plejer.

Som mange af jer skriver tænker jeg også at det handler meget om variation. Så vi ikke bruger de samme "gamle " guffer som vi bruger her hjemme ??

Kommentér på:
Gode guffer

Annonce