{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hjælp til at stoppe uvane. (Slikkeri i køkkenet) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle med-hundeejere smiley

Jeg har en dejlig og skøn, snart 4 års Golden-pige, som har en lille uvane, som jeg dog synes er ret irriterende.

Hun har for vane med konstant at agere gulvskrubber ude i vores køkken. Når hun har spist, eller når vi laver mad (hun ligger oftest ude i køkkenet og er med som "hjælper"/observatør) - lige så snart hun ser sit snit til det, så står hun og slikker og slikker på vores køkkengulv, og jeg er ved at blive vanvittig.

Hun er udemærket godt klar over, at hun ikke må, for det er når man vender ryggen til, at hun gør det, og hun stopper ligeså snart, hun bemærker, at hun er opdaget.

Hun kender udemærket nej-kommandoen, og jeg sender hende også ud af køkkenet, når hun gør det, i håb om, at hun kunne lære at forbinde slikkeriet med at blive sendt ud og derved stoppe - men det virker ikke - 2 sek senere, så står hun der igen, også så snart man vender ryggen til eller forlader køkkenet, så går hun atter igang med slikkeriet. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, og det irriterer mig.

Jeg finder det ret ulækkert + at lyden gør mig skør (men det er nok mere mig, den er gal med ;))

Køkkenet er det eneste sted, hvor hun har den uvane - hun går ikke og slikker på andre ting, andre steder i hjemmet.

Det skal tilføjes, at køkkenet er der, hvor hun også opholder sig, når hun er alene hjemme (det sker sjældent, da min far går hjemme hverdag - det er kun når vi skal til div. arrangementer), og her kaster vi lidt godbidder ud når, vi går - jeg kunne godt have som mistanke, at hun jo selvfølgelig kan lugte, at de har været smidt + vi selvfølgelig taber små madrester, som hun så også går og søger efter.

Jeg sørger for, at hun er så lidt alene ude i køkkenet som muligt, men engang imellem så glemmer man selvfølgelig lige at lukke døren, eller så kommer der nogle andre ind osv.

Jeg håber, at I evt. har nogle små råd til at gøre noget ved det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til at stoppe uvane. (Slikkeri i køkkenet)
Kommentér på:
Hjælp til at stoppe uvane. (Slikkeri i køkkenet)

Annonce