{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Forskellige priser på klubber {{forumTopicSubject}}

Hvorfor den enormt store pris forskel på de forskellige trænings steder,, ville gerne træne hos DCH men hold da magle en sprød pris,, 1300 bare for at være medlem og så skal man betale træningen oveni, DKK er betydelig billigere, men mere besværlig at komme til, for mig uden bil, ja sådan er det desværre med de fleste trænings steder. Men hvorfor er der mon så stor forskel på priserne ?
(
Havde sidste træningsdag igår her i Tjæreborg og syntes det var meget vemodigt at skulle sige farvel til alle de lækre hunde og deres ejere, især fordi det var den dag om ugen, hvor jeg var sammen med andre mennesker, som ikke er familie og som er hundefolk)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige priser på klubber
  • #1   1. mar 2016 Er du sikker på at de 1300 ikke er kontingent + træning? Det er ihvertfald deromkring jeg betaler i dch smiley

  • #2   1. mar 2016 Synes da også det lyder underligt :s der plejer da at være et hold med i prisen, og skal man så på flere eller har flere hunde skal man betale lidt ekstra :s

  • #3   1. mar 2016 Normalt er der som de andre også skriver, træning med i prisen;) desuden er den udvidede forsikring betalt så du kun skal have den alm lovpligtige forsikring smiley hvilken afdeling handler det om?

  • #4   1. mar 2016 Jeg betaler 1700,- for kontingent og træning med to hunde i DcH Hvidovre, men det er altså også for 12 måneder. Det får jeg ikke billigere

  • #5   1. mar 2016 Hahahaha hvor er jeg dygtig,, har lige kigget på hjemmesiden og i har fuldstændig ret, 900 i kontinent og 400 for træning og derefter 300 pr andet hold man vil på, floooooot Rikke smiley

  • #6   1. mar 2016 Til gengæld kan du glæde dig over at hvis du engang vil gå til konkurrencer, så er det væsentligt billigere i DcH end i DKK.

    Mener jeg betaler noget lignende, men det er incl træning.



  • #7   1. mar 2016 I DCH Esbjerg koster det 1450,- hvis man vil gå på 2 hold og 1150,- hvis man går på 1 hold.
    Det er incl. DCH medlemsskab smiley
    DKK er nu en del dyrere - da deres hold somregel kun varer 6-8 uger - vores kører hele året - lige med undtagelse for hvalpeholdet smiley


  • #8   1. mar 2016 I det kontingent man betaler til sin DcH klub, skal klubben betale de 265 kr videre til landsforeningen samt et beløb til kredsen: Jeg er i kreds 6, hvor det er 125 kr årligt pt. Dvs. når et nyt medlem melder sig ind hos os betaler jeg de 390 kr videre (jeg er kasserer smiley ). Hos os i DcH Herfølge koster et fuldt medlemsskab 1150 kr pt. Dette er for træning i et helt år og man skal ikke betale for hund nr 2 hos os smiley Og ja, klubberne beholder forskellige beløb til sig selv (vi beholder fx 760 kr pr medlem). Det er fordi de forskellige klubber har forskellige driftsomkostninger. I nogle kommuner kan de fx få gratis vand og strøm. Det kan man ikke i fx Køge. I nogle kommuner bliver der stillet gratis klubhuse til rådighed. For et par år siden måtte vi spare sammen til et nyt klubhus da vores gamle var totalt færdigt og plumråddent. I andre kommuner kan klubber få lidt tilskud til sådan noget. Arealet har vi fået stillet til rådighed af kommunen uden betaling andre steder skal de betale en årlig leje.
    Kontingentet der går til klubben bruges fx også til sende trænere på efteruddannelse og til at vedligeholde træningsarealet og klubhuset.
    DKK råder typisk ikke over klubhuse og deres træning kræver at man er DKK medlem. Typiske løber deres hold over 6-12 gange og koster dermed et træningsgebyr flere gange om året. Og så er DKK konkurrencer meget dyrere end DcH's. Til gengæld kommer resultaterne fra DKK konkurrencer eller prøver på stambogen.


  • #10   1. mar 2016 Jeg giver 1350kr. i DCH og så må vi træne på alle de hold vi vil - uden at betale mere.

  • #11   1. mar 2016 Hos os Dch Haderslev, koster det 1150 pr år for første hold (incl dch medlamskab) , mener der er en lille ekstra betaling på hold nummer 2

    Eneste undtagelse er hvalpeholdet hvor man giver 750 kr for 10 gange , dog skal man så kun af med 400 ekstra hvis man vælger at forsætte bagefter så man igen rammer prisen på 1150 pr år.

    Grunden til det "dyre" hvalpehold er at selv om man kun kommer de 10 gange skal klubben stadig af med medlemskab til lands og kreds


  • #12   1. mar 2016 Ja jeg må vist lige spare penge sammen og så hoppe ud i det, så vovsen og jeg kan komme igang smiley

Kommentér på:
Forskellige priser på klubber

Annonce