{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Ringtræning Greve v/ Henning Karlsen {{forumTopicSubject}}

Så er ringtræning på ny startet op for 16. sæson/år ved Mosede Fort - i Greve v/ ringtræner Henning Karlsen - d. 23/3 og frem til d. 27/10 2016
(Med ferie i hele juli måned)

Så trænger du til at få luftet udstillingsbenene lidt på både din hund og dig selv, så er der atter mulighed for det smiley

Adresse : Mosede Fort, Mosede Strandvej 87-89, 2670 Greve.
(På P-pladsen længst til venstre, når du kører ind på fortet)

Onsdage store hunde kl.19 - 20
Torsdage små hunde kl.19 - 20

Tilmelding ikke nødvendig - du møder bare op de dage, der passer dig.
Pris 30kr pr. gang.

Husk - almindeligt halsbånd (ikke kvæler eller lign), kort snor og godt humør!
Det er alt, hvad du behøver at tage med - udover hunden smiley

Er der spørgsmål ring 43600956 eller gå ind på Facebooksiden og skriv en mail.

Tidligere DKK ringtræner i 13 år, men er startet op i privat regi i 2015.

Link til Facebookside, hvor eventuelle aflysninger eller ændringer i løbet af året vil blive slået op.

https://www.facebook.com/Ringtræning-Greve-vHenning-Karlsen-936651873036041/

Når vi nærmer os efteråret og det bliver hurtigere mørkt, ændres tidspunktet for træning med en halv time. Dette vil blive slået op på Facebooksiden, når vi nærmer os.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringtræning Greve v/ Henning Karlsen
  • #1   24. mar 2016 Almindeligt halsbånd? Kort snor?

    Så man skal ikke bruge hverken udstillingsline eller kæde?


  • #2   24. mar 2016 Jo man kan sagtens bruge det, der er normalt at bruge på udstilling og det som den enkelte er vant til at bruge smiley

    Det er mere for at pointere for helt nye, der ikke er vant til at udstille eller ringtræne, at man ikke bruger flexlinen, kvælerhalsbånd, lange liner/snore osv.

    Det har mange i årenes løb spurgt ind til, så det er lettere at skrive med det samme smiley


  • #3   24. mar 2016 Altså som jeg læser det så skal man bruge almindelig halsbånd og en kort snor og det hænger ikke rigtig sammen med ringtræning i mine øjne.

    Nu arbejder jeg så fx på at få mere afstand på i freestand og på at han løber foran mig - hvilket er rigtig svært med en kort snor smiley
    Så er det bedre at fortælle nøjagtigt hvad man mener og evt give nogle eksempler på hvilken slags snor/halsbånd man kan bruge.

    Når man bare kommer fra gang til gang, er det så et forløb? Eller er det i princippet det samme man træner hver gang?


  • #4   24. mar 2016 Men jeg håber, at jeg fik uddybet det, så det gav mere mening ? smiley

    Men jeg vil foreslå dig at ringe til Henning på ovenstående nummer.
    Så kan du få svar på alle de spørgsmål, du kunne have til ringtræningen smiley

    Mht. om det er et forløb, så er det for den enkelte muligt at arbejde med det, man ønsker, hvis man har noget specifikt, man gerne vil have hjælp til.
    For nybegynderen, der aldrig har løbet i en ring før, er det måske rigeligt at starte med at øve sig i at løbe rundt, hvor den garvede udstiller gerne vil øve noget specifikt.
    På den måde kan ringtræningen skræddersys til den enkeltes behov smiley

    Og dertil skal måske lige siges, at for flere racer er det ganske almindeligt at udstille med almindeligt halsbånd og en kort snor smiley
    Men ja man kunne selvfølgelig have formuleret det på mange måder.

    Håber det kunne uddybe det lidt.
    Og som sagt - ring på ovenstående nummer, hvis der er spørgsmål smiley


Kommentér på:
Ringtræning Greve v/ Henning Karlsen

Annonce