{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

WEEEEE 1.ste halve oprykning {{forumTopicSubject}}

Må lige prale en lille bitte smule. Jeg var igår til konkurrence i DcH's B program med Perle og endelig lykkedes det for os at få den 1.ste halve oprykning. Det er ikke noget prangende resultat og der er meget der stadig kan forbedres. Men der er ingen nuller og der var noget af det jeg virkelig har arbejdet på der bare fungerede fx Fri ved fod, spring og apport. Og juhuuu hun gøede i ronderingen (men slikkede så også figuranten - siddenden figurant - på næsen og duttede til hendes hænder smiley ).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WEEEEE 1.ste halve oprykning
  • #3   2. maj 2016 Taaak smiley

• #4   2. maj 2016 Tillykke, det er da også flotte point i frit søg og spor smiley

• #5   2. maj 2016 Til lykke og held og lykke med næste halvdel. smiley

• #6   2. maj 2016 Det er heller ikke der vi har haft issues smiley Vores achilleshæl er ronderingen. Perle blev voksen sidste forår/sommer og siden er det bare gået ned ad bakke med ronderingen. Hun begyndte at virke ked af figuranterne. Grublede længe over det og talte med et par erfarne Doberejere, der gav mig det input at en voksen dober ikke nødvendigvis synes at leg med 'fremmede' er superfedt. De sidste 2 uger har vi arbejdet med at Figuranten bare tyrer Perlens elskede bold afsted, når jeg når frem til hende og så får hun lov lige at tage et par sejrsrunder med bolden. Det lader til at have haft en positiv effekt for pludselig gør hun ting som at tyvstarte i ronderinger igen og der er smæk på halsgivningen igen smiley
    I fremadsendelse tyvstarter hun også ret ofte (incl igår) og der skal lige en ekstra dækkommando på får at få hende ned smiley
    Nå, men hellere en tyvstart end en hund der skal trækkes op og have ekstrakommandoer for at komme afsted smiley

• #8   2. maj 2016 Jeg bruger også "selvbelønning" til Asti i form af en bold eller bold med snor(i alle øvelser, dog veksler jeg, hvis det bare er lydighed vi laver), da det er tydeligt at det er det hun syntes er det fedeste.
    Men jeg syntes også at det har været svært at gøre(er det stadig) fordi man jo bliver tuet ørerne fulde af, at belønning skal finde sted inde ved en(sammen med en).

• #9   2. maj 2016 About: Ja, det er lige præcis det med at vi normalt synes at belønningen skal falde inde ved en selv - eller i ronderingen ude hos figuranten - der gør at jeg har haft så pokkers svært ved at indse, at det vist ikke er det rigtige til min hund smiley
    Hun synes trækkeleg med mig er fedt og det var også fedt med fremmede indtil sidste forår/sommer, så var det pludselig ikke helt toppen mere. Ikke at 'fremmede' ikke kan lege trækkeleg med hende. Hun skal nok bide fast i bidepøllen og lege. Men intensiteten i udførelsen af rondering dalede og halsgivningen blev sådan lidt 'slap' og uengageret. Til forrige konkurrence valgte hun så figuranten helt fra. Hun løb ud og blev derude, men stod og snusede i jorden. Det var et vink med en vognstang om at nu gik den altså ikke længere og det var på tide at gøre et eller andet drastisk. Nu efter 14 dage med bolden så lød hun igen 'rigtigt' og jeg kunne se at halen piskede fra side til side ude hos figuranten smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
    #11   2. maj 2016 Tillykke smiley

Ser vi jer i Helsingør igen i år?

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#13   2. maj 2016 Zarah: Nu tør jeg da slet ikke stille op! smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#15   2. maj 2016 Caroline: Det er den 28/8 - du kan se en oversigt over alle konkurrencerne her: http://dch-tilmeld.dk/dch_program.php

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#18   2. maj 2016 Zarah: Ja, ja... Jeg vil lige se, hvordan vores debut i B-klassen går, før jeg tilmelder mig på hjemmebane smiley

• #19   2. maj 2016 Ved ikke om jeg kommer til Helsingør endnu.

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#20   2. maj 2016 Mette Marie: Hvis ikke kan du jo altid stille op til foråret - i A-klassen smiley

• Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

#22   2. maj 2016 Jeg er altså imponeret over, at I har overskud til at hygge jer smiley Da vi stillede op i Helsingør i C-klassen sidste år var jeg ved at kaste op af skræk, og som nyoprykket i B-klassen har jeg det ikke meget bedre smiley

• #24   3. maj 2016 Der er jo pokkers meget ventetid, men bruge til at hygge i smiley

Kommentér på:
WEEEEE 1.ste halve oprykning

Annonce