{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Ro/afstresning {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle gode råd til hvordan jeg kan træne ro/afstresning med Tucker.

Det er især når vi er til træning og holder pause, eller hvis der bare ikke lige sker noget, så bliver han utålmodig/stresser og blive komplet umulig.
- Han gør, hopper op af mig, niver i arme/ben på mig og er slet ikke til at komme i kontakt med.

Jeg kan nogenlunde stoppe det hvis jeg går rundt med ham eller hiver ham på armen, men kun til vi igen stopper op/bliver sat ned.
Vi kan ikke undgå noget pause/ventetid til træning, så han er nødt til at få lært det.
Hvordan kan jeg gribe det an?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ro/afstresning
  • #1   4. jun 2016 Jeg ville i hverdagen begynde at træne fx. dæk eller sit, og så efterhånden som han bliver stærkere i det, så øge tiden, han skal befinde sig i positionen.
    Så bliver det én lang øvelse, og så "har han noget at lave", imens I venter. Det er jo fordi, han gerne vil lave noget mere, når I er til træning. smiley


  • #3   4. jun 2016 Problemet med at træne mens vi venter, kan nogle gange vise sig som at han så bliver for træt, når han så skal igang og så stresser han igen fordi han har fået nok.

    Vi kan sagtens træne noget af tiden, men nogle gange er han også nødt til at få RO, så han kan være klar til at komme på banen igen.


  • #4   4. jun 2016 I hverdagen kan du også øve det, når du går tur. På turen vil han sikkert gerne videre, men sæt dig i en vejkant og slap af, vent til han lægger sig ned ved siden af dig og ros ham så og giv godbid, sig rooolig eller slaaap aaaf, hvis du vil bruge det som en kommando.

    Efterhånden kan du øge "stilstanden", og husk gentagen af kommandoen. Når han har fået den ind, så kan den bruges også når du står op, men det at du i begyndelsen sætter dig ned, indikerer bedre, at du også slapper af.


  • #7   4. jun 2016 Tak for råd, jeg må få prøvet lidt af det og være bedre til at fange ham inden han når ud hvor han er ukontaktbar.

    Jeg har ikke planer om at lade ham skabe sig, det vil give for mange blå mærker og rifter på mig, det skulle da kun være at binde ham af og så stille mig udenfor rækkevidde, det ved jeg ikke om er OK?


Kommentér på:
Ro/afstresning

Annonce