1.608 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Uddannelse til hundeinstruktør Uddannelse til hundeinstruktør
Hej med jer
Jeg har igennem mange år gerne vil uddanne mig til hundeinstruktør og dernæst adfærdsbehandler, og nu er jeg endelig nået til et sted i mit liv hvor det er muligt.
Nu har jeg researchet lidt, og hold da op der er mange steder man kan uddanne sig. Derfor vil jeg høre herinde, om nogen kan anbefale et rigtig godt sted, hvor man også bliver anerkendt efterfølgende.
Pris og geografi er underordnet, da jeg gerne vil have en ordentlig uddannelse som jeg håber på at kunne leve af på et tidspunkt.
Jeg har haft kig på Center for dyreterapi, Irene Jarnved og Rie Ravn.
Mvh.
0 synes godt om
aug 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 740
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.206
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.541
Jeg ved at canis klikkertræningsinstruktør er ret bredt favnende og jeg kender et par stykker der har taget den og er meget glade for den. Jeg har selv instruktør der er uddannet hos Hund og Træning; hun er rigtig god og har altid gode løsningsforslag.
De to suverænt bedste instruktører jeg nogensinde har haft var en med bunker af praktisk erfaring med at træne hunde (både LP, schweiss og brugsprogrammer) samt en canis klikkerinstruktøruddannelse oven i hatten og så en med en tudsegammel DcH instruktør uddannelse i bagagen samt deres uddannelse til hundekonsulent.
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 12 Hunde: 4 Svar: 720
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 641
De tilbyder flere forskellige uddannelser.
okt 2005
okt 2005
okt 2005
Uddannelse til hundeinstruktør