408 visninger
|
Oprettet:
Udstilling {{forumTopicSubject}}
Hej.
Til jer der udstiller; hvordan lærer i jeres hund at stå "lige" med benene? Altså forbenene/bagbenene ud fra hinanden?
Eller er det noget der "kommer" af sig selv med alderen?
Jeg har en hvalp på 9 måneder, og hun står hulter til bulter med benene og jeg må rette på dem hver gang - ville jo være lidt fedt hvis hun selv stalte sig op pænt..
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Den anden er blevet stacket et utal af gange, og nu sidder det efterhånden fast at sådan skal man stå.. Det er den knap så kloge..
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.782
Når mine hvalpe er 4 uger begynder jeg at stille dem op for at tage billeder og den jeg beholder træner jeg det med som noget af det første, som regel kan de stå inden de kan dække
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.822
Stående kontakt med ben i korrekt position udløser godbid og ros.
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 152 Svar: 1.315
Det er så blevet til, at når jeg beder ham 'stå' har han lært, at han lige skal tage de sidste skridt frem med forbenene straks efter så han står lige. Og glemmer han det kan jeg bare sige "lidt frem" for at huske ham på det, så står han der straks.
Han gør det dog kun hvis jeg har en udstillingsline på ham - hvis jeg til øvrig træning beder ham om at lave stillingsskifte, så står han som vinden blæser ved kommandoen 'stå'
Udstilling