{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

Mie
Mie
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25

Udstilling {{forumTopicSubject}}

Hej.

Til jer der udstiller; hvordan lærer i jeres hund at stå "lige" med benene? Altså forbenene/bagbenene ud fra hinanden?
Eller er det noget der "kommer" af sig selv med alderen?

Jeg har en hvalp på 9 måneder, og hun står hulter til bulter med benene og jeg må rette på dem hver gang - ville jo være lidt fedt hvis hun selv stalte sig op pænt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstilling
  • #1   7. aug 2016 Den ene har lært at sætte benene på bestemte felter. Simpelthen et target tricks med alle fire ben. Så kan man rykke feltet, som man ønsker hunden skal stå. Når vi er inde i ringen kan hun korrigeres med kommando til hver ben eller en bakke kommando. Det var den kloge af hundene.
    Den anden er blevet stacket et utal af gange, og nu sidder det efterhånden fast at sådan skal man stå.. Det er den knap så kloge..

• #3   7. aug 2016 Fra de kan stå.
    Når mine hvalpe er 4 uger begynder jeg at stille dem op for at tage billeder og den jeg beholder træner jeg det med som noget af det første, som regel kan de stå inden de kan dække

• #4   7. aug 2016 Det er det første jeg lærer dem, og så hænger det ved for altid.
    Stående kontakt med ben i korrekt position udløser godbid og ros.

• #6   7. aug 2016 Jeg bemærkede at min nærmest altid stod med bagbenene lige ud fra hinanden (men alt for tæt på forbenene) - for mig var det derfor nemmest at lære ham at 'stå' (= så stod bagbenene som de skulle), og så stille og roligt lokke ham fremad med kun et par små skridt med forbenene og koble kommandoen "lidt frem" på. I starten satte jeg så en fod ind foran ham, der hvor hans forpoter skulle stoppe.

Det er så blevet til, at når jeg beder ham 'stå' har han lært, at han lige skal tage de sidste skridt frem med forbenene straks efter så han står lige. Og glemmer han det kan jeg bare sige "lidt frem" for at huske ham på det, så står han der straks.

Han gør det dog kun hvis jeg har en udstillingsline på ham - hvis jeg til øvrig træning beder ham om at lave stillingsskifte, så står han som vinden blæser ved kommandoen 'stå' smiley

Kommentér på:
Udstilling

Annonce