699 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

BAT træning København BAT træning København

Kære alle smiley
Jeg er den heldige indehaver af en rumænsk gadehund, som jeg har lidt problemer med. Hun er begyndt at blive mere aggressiv overfor andre hunde især under leg, da hun er frygtsom. Derfor vil jeg forsøge at tage problemet i opløbet og begynde på BAT træning. Det koster jo en betydelig sum penge og derfor vil jeg høre om nogle af jer har personlige erfaringer med en god BAT træner? Jeg kører gerne lidt for det, er pt placeret i 2860 Søborg.
Bedste hilsner fra Zita (og Chloé)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BAT træning København
  • #1   16. okt 2016 Måske Dogwise eller harmonisk hundecenter.

Alfa omega er jo netop med disse gadehunde, hvor man intet aner om traumer, at man ikke lader dem lege med alverdens hunde... den har netop ikke brug for denne leg, da den kan have div. problemer i bagagen.

• #2   16. okt 2016 Hvorfor skal hunden absolut lege med alle andre hunde ?
    Det er nu engang ikke alle hunde som bryder sig om det, så hvorfor tvinge dem ?
    Os mennesker gider jo hellere ikke at "lege" med alle mulige andre

• #3   16. okt 2016 Louise&Elmo&Junior: har du personlig erfaring med nogle af stederne?

Til Anni: jeg tvinger ikke min hund til leg, hun vil meget gerne selv. Hun er bare for voldsom overfor de små hunde og da vi har flere af dem i familien ønsker vi selvfølgelig at de kan omgåes hinanden uden problemer.

• #4   16. okt 2016 Zita nej men kender flere som har meget god erfaring med begge steder.

Og nej hun vil netop ikke lege, når hun reagerer som hun gør... og derfor skal du være bedre til at læse hende. Hvis hun skal være sammen med de mindre hunde, så starter du det forkerte sted... start med at have hundene i snor, så de blot er sammen.. du har købt en gadehund med de typiske problemer.. flere af dem har dårligt hundesprog og ja kommer med meget "lort" i bagagen.

• #6   16. okt 2016 Det er heldigvis ikke på alle hunde hun reagerer op denne måde. Hunde af nogenlunde samme størrelse og fart leger hun fangeleg med og synes det er sjovt, men så snart hundene er større end hende bliver hun bange og med mindre hunde bliver hun for voldsom.
    Jeg får kigget lidt nærmere på de to steder, tak smiley

• #7   16. okt 2016 Betina Sabinsky!

• #8   16. okt 2016 Og ja Betina er Dogwise og et super valg.

• #10   17. okt 2016 Betina fra Dogwise! Hun er fantastisk! Har haft kontakt med hende af flere omgange, og været til et foredrag med hende, pg hun er bare super god!
    Skal selv til at overveje om jeg skal starte BAT træning med Charlie, da han er blevet ret kønsaggressiv, og ville ikke gøre det hos andre end hende smiley

• #11   17. okt 2016 Betina er virkelig dygtig, og har utrolig god forståelse for de hunde, der har en masse med i bagagen. Prøv om ikke andet, at tage en snak med hende - så kan du hurtigt selv fornemme, om det er relevant for dig.

Vi holder faktisk BAT-foredrag med hende på Amager her om to uger - Der er stadig 4-5 ledige pladser, så måske det kunne være et sted at starte? Så får du lidt mere info om både træningsformen og Betina, før du skal ud i en større investering?

Kommentér på:
BAT træning København

Annonce