Ding dong hunden gør {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har efterhånden et problem med min hund Nanna.
Hun overreagerer helt vildt ved lyden af vores dørtelefon.
Og det er KUN ved dén lyd.
Vi har både opvaskemaskine, tørretumbler og vaskemaskine der bipper og da er der ingenting.
Vi får ofte reklamefolk som ringer på for at komme ind i opgangen og det er et kæmpe problem fremadrettet da jeg skal føde snart. Så går det jo ikke at hunden spasser ud hver gang hun hører dørtelefonen.
For det meste kommer der et par bjæf, og så sætter hun igang med at løbe rundt i lejligheden i en frustreret form for hylen/piben/knurren.
Hun gør det også selvom jeg ikke reagerer overhovedet, dvs ikke rejser mig eller noget som helst.
Jeg har prøvet at vise hende at der ikke er nogle ude foran, jeg har sittet hende ved døren og jeg har prøvet at give hende en time out. Jeg har også sagt højt "tak" efter et bjæf, men uanset hvad fortsætter hun ud i en form for hysteri hvor hun pibe/knurrer og farer rundt.
Hun time outer faktisk sig selv på altanen indtil hun har fundet ud af at der ikke kommer nogle og så er der ro igen.
What to do?
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
Jeg overbevist om, at der er nogen som kan give bedre råd, i forhold til træning af hund.
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
Uventet besøg sker efterhånden sjældent, så tænker man kan få folk til at sende en SMS eller ringe på telefonen, hvis de kommer på besøg
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 1.203
Det er ikke så svært som det lyder og der findes mange guides til det på nettet bla youtube. Mener at Siri Jungersen har lavet en super guide en gang.
God træning.
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
Har fundet videoen og går i gang med det samme!
Ding dong hunden gør