1.440 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Anbefal en weight pulling sele. Anbefal en weight pulling sele.
Jeg skal have lavet en ny god weight pulling sele til Mina, og jeg synes ikke der er så meget (i DK) når man Googler.
Har fundet svavaharness.dk som ser fornuftigt nok ud. Har i nogle erfaringer med stedet og deres seler? Eller kan i anbefale andre steder som laver den slags?
Jeg søger ikke almindelige trækseler eller slædehundeseler, men noget lignende den på billedet her..
0 synes godt om
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
http://www.danskweightpullklub.dk/da
Da vi købe sele til vores Grosser for at få en til vognkørsel, var det godt nok noget af en omgang at få målt ham korrekt. Altså det var ikke raketvidenskab, men bare at det blev gjort ordentligt. De skal måles et hav af steder.
Ved wheightpull er det garanteret det samme.
Da selen kun skal købes en gang, så er det jo ikke en milliard vi taler om,
Jeg kan nemt smide 100 kg på vognen og han går bare. Da selen sidder perfekt. Lækkert udstyr der passer er bare en fornøjelse.
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.930
Ift weightpull er jeg ikke til meget hjælp dog
apr 2016
Følger: 7 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 573
Ja det kunne være man skulle spørge dem.
Er klar over at det er vigtigt den slags seler sidder korrekt. Sørger for at få hende målt ordenligt efter
Hvor endte du med at købe hans træksele fra?
apr 2016
Følger: 7 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 573
Jeg endte selvfølgelig også med at sidde og kigge på hendes hunde i går
Synes også at de ting hun laver ser ud til at være i fin kvalitet. Ender nok med at skrive til hende hvis ikke der kommer andre bud herinde
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Altså en personligt leveret vogn og sele, med personlig kontrol for at alt sad som det skulle. Så går man op i det.
Vognen er billigt skrammel fra Harald Nyborg (tror jeg), men selen er håndsyet læder og sidder perfekt, men det er ikke den type som man bruger i træk, han laver hvis kun trækseler til vogne.
www.hundegalleri.dk/video/traaening/45048-latterlig_hundetraening___
Anbefal en weight pulling sele.