1.440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Anbefal en weight pulling sele. Anbefal en weight pulling sele.

Jeg skal have lavet en ny god weight pulling sele til Mina, og jeg synes ikke der er så meget (i DK) når man Googler.

Har fundet svavaharness.dk som ser fornuftigt nok ud. Har i nogle erfaringer med stedet og deres seler? Eller kan i anbefale andre steder som laver den slags?

Jeg søger ikke almindelige trækseler eller slædehundeseler, men noget lignende den på billedet her..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en weight pulling sele.
  • #1   2. feb 2018 Jeg ville ringe til dem her og tage en snak.

http://www.danskweightpullklub.dk/da

Da vi købe sele til vores Grosser for at få en til vognkørsel, var det godt nok noget af en omgang at få målt ham korrekt. Altså det var ikke raketvidenskab, men bare at det blev gjort ordentligt. De skal måles et hav af steder.

Ved wheightpull er det garanteret det samme.

Da selen kun skal købes en gang, så er det jo ikke en milliard vi taler om,

Jeg kan nemt smide 100 kg på vognen og han går bare. Da selen sidder perfekt. Lækkert udstyr der passer er bare en fornøjelse.

• #2   2. feb 2018 Svava er der min Coco er fra (hun opdrætter også), jeg har et halsbånd derfra og udover at det er sindssygt flot lavet, så er det også meget god kvalitet (ligesom min hund smiley )

Ift weightpull er jeg ikke til meget hjælp dog smiley

• #3   2. feb 2018 #1
    Ja det kunne være man skulle spørge dem.

Er klar over at det er vigtigt den slags seler sidder korrekt. Sørger for at få hende målt ordenligt efter smiley

Hvor endte du med at købe hans træksele fra?

• #4   2. feb 2018 #2
    Jeg endte selvfølgelig også med at sidde og kigge på hendes hunde i går smiley

Synes også at de ting hun laver ser ud til at være i fin kvalitet. Ender nok med at skrive til hende hvis ikke der kommer andre bud herinde smiley

profilbillede
  • #5   2. feb 2018 Jeg kan ikke huske hvad stedet hedder, men det er den tidligere Raceformand for Grosser Schweizer Sennenkubben, og han kom selv ud og sikrede sig at selen sad som den skal, efter den var lavet.

Altså en personligt leveret vogn og sele, med personlig kontrol for at alt sad som det skulle. Så går man op i det. smiley

Vognen er billigt skrammel fra Harald Nyborg (tror jeg), men selen er håndsyet læder og sidder perfekt, men det er ikke den type som man bruger i træk, han laver hvis kun trækseler til vogne.

www.hundegalleri.dk/video/traaening/45048-latterlig_hundetraening___

Kommentér på:
Anbefal en weight pulling sele.

Annonce