4.819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Svar

SOR hundeskole / packbonding teori SOR hundeskole / packbonding teori

Er der nogen der har erfaring med SOR hundeskolen i Sorø?
Kender noget til packbonding teorien?
Jeg skal finde er godt sted og starte træning med min 7 mdr gamle Corgi, som vi har overtaget.
Men har ikke gået til træning før omkring VestSjælland. I området mellem Sorø, Holbæk, Tølløse.
Så anbefalinger modtages med kyshånd.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SOR hundeskole / packbonding teori
  • #4   28. feb 2018 Jeg har været på et par en-dages kurser i Pack-bonding afholdt af Lise fra SOR-hundeskole. Det var gode kurser som gav rigtig god mening for både min hund og jeg - kan klart anbefales smiley

• #6   28. feb 2018 @Lens

Værs'go'... lidt læsestof om pack-bonding:

http://hundeskole.dk/pack-bonding-metoden

• #8   28. feb 2018 @lens det kan jeg desværre ikke nå.
    Holdene starter allerede nu lørdag eller onsdag og vil gerne igang med træningen ASAP med den nye vuffer.
    Men vil jo ikke hvis der var helt hat alla Cæsar Milan. Jeg synes selv jeg er rimelig med på beated ang træning. Så bare det ikke er helt hen i vejret, så er alt træning bedre end ingen træning. smiley

• #10   28. feb 2018 Ja det ville da også være optimalt. Men det er prisen man betaler når man er ude i så dårlig tid. smiley
    Jeg skal heller ikke "bruge" træningen andet end selvfølgelig have en lydig hund, der kan gå løs. Kan li at samarbejde og hygge og bruge hovedet og dermed have er godt hundeliv med stimulering både fysisk og mentalt. Men ikke noget konkurrence

• #13   1. mar 2018 Jeg har været på et enkelt kursus der - netop for, at jeg kunne danne min egen mening.
    Lises træningsfilosofi og metoder ligger ret langt fra mine, så det er ikke et sted, hvor jeg ville vælge at gå til træning.
    Men når det er sagt, så ved jeg godt, at der er mange, der er glade for at gå der.

• #14   1. mar 2018 Jeg har ikke selv gået hos SOR, men har hørt og læst fra flere der har gået der. Flere er glade, andre synes træningen er for hårdhændet.

Kontakt evt Lise selv og spørg ind til træningen.

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 36
    #17   7. maj 2019 Rædselsfuldt sted - hun arbejder i floskler og fremsætter påstande der ikke er evidens for
    Måske det er stedet hvis du vil have en Robothund, men ellers hold dig langt væk

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#20   7. maj 2019 Kenzie
    Enig - hun nævner også ulven flere gange i foredraget som er incl
    Det er helt forkert - store som små hunde får det på samme måde

• #22   7. maj 2019 Gammel tråd smiley
    Og nej jeg vil ikke anbefale stedet smiley

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#23   7. maj 2019 Ja den er gammel tråden - og forstår godt det du skriver

Men da den stadig udbyder kurser er den jo aktuelt i et vist omfang

• #25   8. maj 2019 Ja, jeg er vel næppe den eneste der har fået en pb fra denne “Susanne”, hvor hun udbreder sig i knap så flatterende vendinger om Lises person. For det er jo super relevant i forhold til hendes træningsmetoder, eller noget smiley

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#26   8. maj 2019 Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være relevant
    Tingene hænger jo ofte sammen

• #27   8. maj 2019 Ja, og jeg kan jo ikke se hvorfor det er relevant at skrive private beskeder ud til folk, der har svaret i en tråd smiley

En ting er at folk har en holdning til metoder, men din mission er bare plat og barnlig. Og får mig egentlig til at tro at Lise ikke er så slem endda - du vil bare svine hende til for enhver pris. Du er måske en konkurrent, der ikke kan klare dig uden at svine hende til? Pinligt!!

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#28   8. maj 2019 Næh du jeg lever af st klippe kuponer - så nej jeg er ikke konkurrent
    Du kan jo selv tage en seance med hende og bedøm så selv - jeg kommer jo med en subjektiv vurdering
    Jeg er hundeejer til en Bichon frise den kræver næppe den samme afretning som en stor hund
    Mit liv er sgu også for kort til st hå og herse med min hund

• #29   9. maj 2019 Er det ikke Lise der bruger lyskesnor??

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#30   9. maj 2019 Jo det er der nogen der siger - nu har jeg kun været der en gang med min hvalp på 12 uger og det er en bichon frise
    alene attituden på damen fortæller så meget om hendes tilgang til hunde og for den sags skyld mennesker

• #31   9. maj 2019 Der er nogle videoer på youtube fra træningen i SOR hvor hundene har lyskesnor på.
    Så det er vist en del af træningen.
    Jeg har dog aldrig været der og kommer der aldrig

• #32   9. maj 2019 Tak skæbne. Jeg troede faktisk hun arbejdede med gulerod og ikke med pisk. Hvor er det sørgeligt.
    Endnu en selvbestaltet skod jeg-kan-klare-alt træner

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#33   9. maj 2019 ja tror jeg du har ret i - har ikke den store erfaring med træning af hund
    men alene hendes tilgang til mennesker fortæller så meget om en person

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#34   9. maj 2019 Jeg har nappet mig en privat træner fra på mandag - ikke fordi vi skal bruge så meget - hun er jo en lille godmodig pige, men sådan et par basale ting skal der vel styr på

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#35   9. maj 2019 AG - ligger der billede på nettet hvor SOR praktiserer det - så vil jeg sgu grave dem frem - og få dem mangfoldiggjort

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#36   9. maj 2019 Prøv at gå ind på hendes side på FB - den hedder SOR hundeskole - den meste redigerede side du kan tænke dig

• #38   9. maj 2019 Sikke da en gammel tråd der er dukket frem her....

De PB seminarer jeg har deltaget i med hund var rigtig gode og givende - der var ingen hunde hvor der blev brugt lyskesnor.
    Jeg tog noget med fra seminarerne og andet har jeg ladet ligge....
    Lise er meget speciel - jrg kan bedre lide hende IRL end når hun udtaler sig på skrift, hvor hun forekommer ret grov ind i mellem...
    Jeg er enig i at hun har meget travlt med at kritiserere alle andre, hvilket jeg personligt ikke synes om, ikke i det målestok hun gør - er man professionel, så opfører man sig professionelt!

Men, men... jeg fik nu faktisk en del ud af hendes PB seminarer smiley

• #39   9. maj 2019 Putter hende op i krukken til faxetossen , Vega idioten og en hel del andre

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#40   9. maj 2019 Isabelle har du flere videoer må du gerne sende dem til mig privat, hvis du har lyst smiley

• #43   9. maj 2019 Alle hundetrænere har vel nogle succeshistorier og nogle tilfredse kursister ellers fik det vel hurtigt en ende?!
    Faxe træneren har da rigtig mange tilhængere og det har SOR da givetvis også.
    Der er jo mange måde at træne hund på.
    Lyskesnor f.eks er jo ikke forbudt.
    Men det er da fint at træningsmetoder debatteres og vendes i en ordentlig tone vel og mærke.

• #45   9. maj 2019 Nu kan jeg kun tale for mig selv. Og jeg vil da gerne vide hvorfor damen vælger at bruge lyskesnor i sin træning istedet for andre løsninger. Men hun vælger jo at holde mund både her og i tråden på FB, så hun ønsker nok ikke at debattere det.
    Man kan jo selvfølgelig bare deltage på hendes kurser hvis man vil vide mere og det ønsker jeg ikke. smiley
    Jeg kan nu ikke se at nogen fremhæver sig selv som trænere i tråden?!

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#49   9. maj 2019 Men en er jo også en for meget

• #50   9. maj 2019 Der er da ingen der fremhæver dem selv som trænere hverken her eller i den anden tråd? Folk er kritiske overfor en træningsmetode og den træner, der bruger den.

Man kan også vende den om, og spørge hvorfor du forsvarer hende, bare fordi du kender til en enkel lykkehistorie, Batdog?

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#53   9. maj 2019 Kenzie - hvis jeg spørger rigtig pænt vil du så sende de videoer fra youtube i privat besked smiley

• #56   9. maj 2019 Jeg var gået til træning hos SOR, men gør det ikke mere.

Lise er hård i sin retorik, det kan man så synes om hvad man vil.
    Men jeg synes, træningen var for sort/hvid. Der blev brugt for meget tid på at tale om "dumme" hundejerere, der lod deres hunde løbe uden snor og hilse. Samt for mig fuldstændig ligegyldig fremvisning af hendes egne hundes kunden. Derudover brød jeg mig ikke om hendes insisterende på at man kun kan træne hunde med sporline på. Så gik al tiden med at snuble rundt i den i stedet for at træne med sin hund.

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#57   10. maj 2019 Anna-Kathrine
    Enig det der hundeshow med hendes egne hunde - faldt også mig for brystet
    Som du også kommer ind på kan tingene gøres på flere måder og ikke kune en. Træner behøver heller ikke nedgøre alle andres tankegang - for ligesom med børn er der forskellige indgangsvinkler til hunde

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#59   10. maj 2019 Den træning kan da ikke være noget for ret mange andre end dem der ønsker en meget underdanig hund. Der finder desværre stadig mennesker der kan glædes over magt over et underlegent væsen det være dig dyr og børn
    Bvadr hvor er det utiltalende

• #63   10. maj 2019 Folk må vel gerne skrive om deres erfaringer og viden om stedet?
    Det vil jo altid blive individuelt for vi er jo forskellige og ønsker forskellige ting.
    Så det er jo godt der findes noget til alle.

• #65   10. maj 2019 BATDOG, det bliver også debatteret på hg's gruppe på fb, hvor Lise normalt er meget aktiv. Der har hun heller ikke overhovedet givet lyd fra sig, selv om der direkte bliver spurgt ind til, hvor i Sorø det dog er den slags foregår.

Jeg ved ikke, om hun er klar over denne debat, men ud fra debatten på fb, virker det ikke som om, hun har lyst til at deltage.

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#66   10. maj 2019 Kan ikke helt se hvad problemet er Batdog
    Og nej jeg er ikke vild med den dame - og det vel ok at mene som jeg mener
    Jeg er ikke til det og det er vel ok

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#67   10. maj 2019 Batdog jeg dømmer ikke - de metoder er bare ikke mig

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#68   10. maj 2019 Til ejer af to Border collie
    Min hund er så 13 uger gammel - hentede den 17.4.19 - så vel ikke så underligt min profil er rimelig nyoprettet
    Jeg var specielt interesseret i at læse om SOR efter min egen oplevelse hos Dem

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#69   10. maj 2019 Hvad står HG for = forkortelse

• #75   10. maj 2019 CF, har du også fået denne fra Susanne:

Er det lise du mener - hun er en væmmelig person - og hendes træningsmetoder og hendes væsen er virkelig ulækkert

Altså, jeg er på alle måder FOR at debattere metoder, men at en nyoprettet bruger helt random sender sådan en gang bæ rundt på pb til brugere der har svaret i en tråd om lyskesnoren, er pinligt! Og det tyder jo på en eller anden personlig vendetta, som ikke har dyt med træning at gøre...

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#76   10. maj 2019 Forstå det nu jeg er ny bruger - fik min hund 17.4 sååå vel ikke så mærkeligt jeg først er oprettet nu
    Jeg søger information om træning på SOR hvor jeg har deltaget en gang

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#77   10. maj 2019 Miljøet i indbakkerne er sgu ligegyldigt hvor du færdes broget

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#79   10. maj 2019 Nu er jeg så ikke trådstarter her Miracela ??????
    Jeg må indrømme jeg syntes sgu helt ærligt det er sjovt det du skriver - kan høre du har humor

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#81   10. maj 2019 Lise kan ikke svare — næppe fordi hun ikke gider
    Har da indtryk af hun tror hun kan køre med klatten ??, men hun er jo fanget i eget skidt
    En dag rammer boomerangen

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#85   11. maj 2019 Sagligt ok det er der delte meninger om
    Fino for mig du tramper videre - jeg gør bare ikke og har iøvrigt aldrig gjort det
    Hun har den mest redigerede FB side du kan tænke dig - såååå alene det gør det svært at tage dialogen

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#88   11. maj 2019 Isabelle kan du ikke lige fortælle border jeg ikke har fremsat beskyldninger om nogle er lesbiske
    Hun har misforstået det - jeg er selv gift med en kvinde - så har har fået kaffen helt galt i halsen smiley
    Og nej hun eg ikke til træning. Jeg ligger ikke hund til det der foregår der

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#91   11. maj 2019 Majbritt DKK Snob - du har ret det hedder selv lægge

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#92   11. maj 2019 CF ved du hvem der står bag "Miracela"

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#96   11. maj 2019 Border det var miracela jeg mente - sorry det går godt idag

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#101   11. maj 2019 Batdog - nej intet ramte mig omkring min tidligere hund
    Jeg kan bare ikke med en generalisering
    Jeg syntes netop ikke hun begrunder det andet end med egne erfaringer - det er ikke nok i min term

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#105   12. maj 2019 Sikken noget nonsens Border - du påstår noget du ikke aner en dyt om
    Hvem snakker om at piske en stemning op - det beror på øjnene det ser
    Jeg søger erfaring - længere er den vel ikke
    Du går vist et ærinde for en ??????

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#107   12. maj 2019 Jeg har da ikke forhindret hende i at svare - hun kan da bare komme an - jeg er ikke konfliktsky - og tage da gerne debatten

Tror det er Lise der ikke vil nappe den

Jeg går ud fra det her er en erfa gruppe - og min personlige mening om hende er vel ok at dele - og jeg vil da gerne gentage det, hvis du bliver glad af det

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#108   12. maj 2019 P.S. border - hun er da velkommen til også at ringe - tror hun har mit nummer

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#111   12. maj 2019 Der er aldrig noget der er dødt -
    Fordi jeg søgte på SOR -burde måske have oprettet min egen, men jeg tænkte hvorfor ikke blive i sporet - det er da ligegyldigt om der starter en ny op

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#113   12. maj 2019 Ja og set i bakspejlet skulle jeg selvfølgelig have oprettet en ny
    Men jeg er ny her fik først min hund 17.4.19

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#115   12. maj 2019 Jamen du har ret det er bare fordi nogen brokker sig ??????

• Susanne H
    Susanne H Tilmeldt:
    maj 2019

#118   12. maj 2019 nej jeg mente nogen i tråden brokker sig over jeg er kommet ind så sent smiley

nej du tager ikke fejl - jeg er ikke tilfreds - hun er en uvenlig dame - og min hund skal ikke udsættes for sådan en omgang - her i vores familie er vi positive og venlige (sikkert nogen her i tråden der vil sige det ikke passer hahaha)

Kommentér på:
SOR hundeskole / packbonding teori

Annonce