{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Amanda H
Amanda H
Tilmeldt:
17. mar 2018
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3

Agility bane søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg står i den situation at jeg meget gerne ville træne noget agility med min labradoodle, Othella. Jeg ønsker ikke at træne på et hold, men bare for mig selv, da jeg har nyt skema for hver uge pga. arbejde. Derfor ville jeg høre om der var nogle af jer, som kender et sted hvor jeg kan komme og løbe en bane igennem. Jeg ville selvfølgelig betale hvis det er smiley
Hilsen Othella og Amanda smiley


Kommentarer på:  Agility bane søges
  • Amanda H
    Amanda H Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #1   17. mar 2018 Bor i Århus, så meget gerne i dette område smiley

  • Amanda H
    Amanda H Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #3   17. mar 2018 Har gået til hvalpetræning med hende, men ikke agility smiley

  • Amanda H
    Amanda H Tilmeldt:
    mar 2018

    Følger: 9 Emner: 1 Svar: 3
    #5   17. mar 2018 Altså nu har jeg gået til konkurrencer med min tidligere hund, så har pænt styr på det efterhånden. Men problemet er jo også lidt at jeg ikke har tiden til, at gå på et hold hver uge

  • Griffen
    Griffen Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #7   17. mar 2018 Du kan leje dig ind forskellige steder hvor der er baner, f.eks. InDog, men mange (incl. mig selv) ville være tilbageholdende med at leje ud, man skal vide hvad man har med at gøre og uden at ville lyde nedladende, er erfaring fra en hund ikke helt nok.

  • #9   17. mar 2018 Hvorfor melder du dig ikke ind i en klub, for eksempel DCH
    Så kan du jo træne alt det du vil

    Og selvfølgelig kan man træne på hold når man har skiftende arbejdstid.
    Jeg har haft skifte de arbejdstid halvdelen af mit liv og har kunnet træne på hold.
    Så møder man jo bare op de gange man har fri.


  • Griffen
    Griffen Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #10   17. mar 2018 Linda, hvis alle hunde var ens og skulle have det indlært ens, så havde du nok ret men jeg tilleder mig at fastholde min personlige holdning, baseret på en del hold og hunde der har været til enetimer pga, af diverse fejlindlæringer.

  • #13   17. mar 2018 Jeg kender ingen. Men ville høre en dch om man kunne melde sig ind der og deltage når muligt og om man ellers selv må benytte tingene - det må man f.eks. godt i min. Det er besværligt når man kun er en ja, men det er da muligt smiley

  • #14   17. mar 2018 AG

    Er det virkelig rigtig, at samtligt udstyr er låst inde hos jer?
    Her i Kolding er udstyret ikke låst inde, og banerne skal ikke sættes op inden brug.
    Når man er medlem af klubben, så kan man bare tage på træningspladsen og træne.
    De er ved at bygge en agillity hal, og når den er færdig, så kan man få en nøgle så an kan træne uden for træningstiden.




  • #16   17. mar 2018 Det er godt nok et større arbejde når hele banen skal slæbes ud og ind hver gang
    Nu har jeg overhovedet ikke forstand på agillity, så måske et dumt spørgsmål.
    Skal der være en bestemt afstand mellem de forskellige spring.?
    Hvis ja, så rager det jo endnu længere tid, hvis banen også skal måles op.


  • #18   17. mar 2018 Hos os er det kun feltforhindringer og hjul som er ude konstant (det der er for tungt bare lige at flytte) - resten er låst inde.
    Vi bruger 10-15min på at sætte bane op hver gang .


Kommentér på:
Agility bane søges

Annonce