{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeres mening....???????? (gæste-træning)
  • #1   27. jan 2007 vi ignorere hende eller beder hende om at gå hen i seng kurv til hun er faldet til ro

• #2   27. jan 2007 Jeg havde det samme problem med mine 2 cockere, og læste så i en hundebog , at man skulle skrue en krog i penelen sætte en snor + halsbånd i, og når det ringede på døren sætte hunden der med noget den kunne li, det kunne f.eks være et udhulet ben med leverpostej, som man hele tiden havde i køleskabet og som nemt kunne taget frem når der kom gæster, da den kun skal ha det når den bliver sat i krogen.
    Jeg prøvede det og jeg kan garanterer dig for at det hjælper, mine hunde var så opatget af det ben de lige havde fået, så de glemte fuldstændig at der kom nogen ind af døren.
    Efter kort tid tog jeg halsbåndene af dem igen, og de kunne gå når de ville, de blev liggende med deres ben længe efter de var sat fri, og kom ikke farenede som vilde dyr når de opdagede de var fri.
    Når de så gik fra deres ben, tog jeg dem fyldte dem igen op med leverpostej og lagde dem i køleskabet til næste gang.

• #3   27. jan 2007 ignorere således at gæsten vender ryggen til og bare sætter sig ind i sofaen når hunden så er faldet til ro og selv kommer over kan gæsten klappe hunden ikke før det har jeg set de der hunde trænere gøre så mon ikke det kunne være løsningen ?

• #4   27. jan 2007 min staff får en sok at afreagere på, det hjælper, så har han ikke tid til at hoppe op af gæsterne

Kommentér på:
jeres mening....???????? (gæste-træning)

Annonce