{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

At gø {{forumTopicSubject}}

For et halvt års tid siden fik vi et nyt familie medlem, Fransk Bulldog. Han var bare rigtig dejlig over for fremmede, ingen gøen osv.
Så vores anden hund, Chilie -oprettet herinde, har det ikke helt på samme måde over for fremmede. Hun skal altid gø.
Det er så nu begyndt at "smitte" af på Buller (Den franske), så han os gør af fremmede.

Det er jo egentlig ret trælst at de altid skal gø.
Og det hjælper lige lidt, om man siger nej til dem. De holder først op, hvis man tager dem hen til en, og man sidder og nuser for dem.

Nogle der har et par smarte ider/øverser, til hvordan jeg kan få dem til at stopppe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At gø
  • #1   29. jan 2007 Monique prøver også at gø når der kommer folk herhjem, er sikker på det er usikkerhed, for hun gør kun sålænge hun kan 'gemme sig' bag en stol, et bord, eller mig. Når jeg går over til folk følger hun med og hilser gladeligt.

Har ingen 'triks' til hvordan man stopper det.
    Men kan forestille mig at hvis man lærer hunden komandoerne 'halse' og 'stille' så bliver det lettere for hunden at vide hvad man vil. Det har hjulpet for en veninde med hendes schæferhvalp.

• #2   29. jan 2007 Hvis det er fordi hunden er utryg, styrker du ham bare hvis du begynder at skælde ud....
    Men det er jo svært at bedømme når man ik har set hunden...

Kommentér på:
At gø

Annonce