678 visninger
|
Oprettet:
hvalp/agility {{forumTopicSubject}}
jeg har set at den gamle bane politihunde foreningen brugte er øde, og der er en masse agility ting.. (og nej jeg vil ikke stjæle dem..haha)
jeg har jo jago på 3år som ville elsker at prøve det.. men hvad med min hvalp på 16uger? må han dyrke agility bare uden spring???
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.882
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.299
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.512
Vent til den er MINDST 1 år, og helst 1½.
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.512
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.512
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
ville lige forhøre mig inden jeg smed mig ud i noget
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 1.797
feb 2006
Følger: 49 Følgere: 46 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 2.380
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.966
hvalp/agility