{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
927 visninger | Oprettet:

Missscarpe
Missscarpe
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Hvalpelegestue Storkøbenhavn ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er ny herinde smiley

Jeg har lige fået en hvalp, og har meldt mig til hvalpe motivation, som starter i september. Men jeg tænker, at det måske er godt at han kommer ud og møder nogle flere hunde/hvalpe inden september måned. Min første prioritet er at han får nogle gode oplevelser, da han er meget lille (1,5 kg). Er der nogle herinde som kender et sted hvor man kan møde andre hvalpe under kontrollerede forhold.? Såsom en hvalpelegestue hold? Gerne i Storkøbenhavn eller Roskilde (jeg bor i 2630 Taastrup). Synes ikke google gav de bedste resultater.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpelegestue Storkøbenhavn ??
  • #1   10. aug 2018 Hedvigs hundecenter i Nordsjælland har hvalpestue hver lørdag, som vi var meget glade for smiley

• Missscarpe
    Missscarpe Tilmeldt:
    aug 2018

#2   10. aug 2018 Tak for svar smiley det ser rigtig lovende ud. Men lidt langt væk xD men måske jeg prøver alligevel, hvis der ikke er andre steder i nærheden.

• Missscarpe
    Missscarpe Tilmeldt:
    aug 2018

#4   10. aug 2018 De har et hvalpe kursus, som jeg allerede er meldt til et andet sted. Det med facebook lyder som en god idé. Tak for svar smiley

• Missscarpe
    Missscarpe Tilmeldt:
    aug 2018

#6   10. aug 2018 Jessie. det er ikke en ulempe, at han ikke kommer til at møde så mange hunde så de næste 3 uger? Jeg er meget bange for dårlige oplevelser, så måske at finde en legekammerat eller to er at foretrække. smiley tak for svar smiley

• Missscarpe
    Missscarpe Tilmeldt:
    aug 2018

#10   11. aug 2018 Tak for de gode råd alle sammen. Min hvalp opsøger som regel ikke andre hunde, det er folk selv der kommer over fordi han er ih og åh så nuttet. Men når han får hilst på dem, vil han gerne lege, men det gider de voksne hunde ikke rigtigt. I hvert fald ikke dem vi har mødt indtil videre.

Kommentér på:
Hvalpelegestue Storkøbenhavn ??

Annonce