{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Projekthund søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en projekthund til min afsluttende eksamen, som hundeinstruktør. Jeg er igang med at tage instruktør uddannelsen hos Et Glad Hundeliv under Irene Jarnved. Uddanelsen varer 18 måneder, og hvis alt går vel, er jeg færdig til sommer.
Projektet går ud på, at jeg skal træne 1 stk. hund + ejer med med et træningsproblem 8 gange af ca. 1 times varighed. Træningen skal optages på video og jeg skal samtidigt udføre en rapport over forløbet, som vil danne grundlag for en eksamen.
Træningsproblemet kan være, at hunden trækker i snoren, ikke kommer ved indkald, apporteringsproblemer eller andet, som er et klassisk træningsplads problem.

Jeg søger kun hundeejere, der er seriøst indstillet på at arbejde med sin hun og følge de anvisninger jeg vil give.

Træningen vil foregå på en træningsplads i Høje Taastrup, så det vil være en fordel at du bor i det område.

Hvis du er interesseret, bedes du sende en mail til hildur@dobermann-world.dk, med beskrivelse af træningsproblemet, hundes alder, samt telefonnummer som jeg kan ringe tilbage til.

Med venlig hilsen

Hildur Jóhannesdóttir

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projekthund søges!
Kommentér på:
Projekthund søges!

Annonce